Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر در نشست تخصصی مشترک با مدیران شرکت بهره برداری مترو تهران از تکمیل و بهره برداری فاز نخست مترو اسلامشهر تا پایان سال ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ رضا قاسمی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر ظهر امروز در نشست تخصصی با مدیران شرکت بهره برداری مترو تهران که در محل این سازمان در اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: فاز نخست مترو اسلامشهر تا پایان سال ۱۴۰۱ مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی با ارائه گزارشی از عملکرد مترو اسلامشهر افزود: پروژه مترو اسلامشهر که به عنوان یک ابر پروژه و یک طرح ملی به همت مدیریت شهری اسلامشهر و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال احداث است، بنابر اظهار نظر کارشناسان امر، یک تجربه خوب و الگوی موفق در بحث احداث مترو در کشور به شمار می رود.

➕وی تاکید کرد: با توجه به اینکه قراراست بهره برداری از مترو اسلامشهر پس از احداث ، تحویل شرکت بهره برداری مترو تهران شود، نشست امروز با مدیران این شرکت برگزار شد تا با تبادل نظر برای الزامات مورد نیاز طرح، تعامل و همکاری بیشتری به وجود آید.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر با اشاره به اینکه تاکنون پروژه های مترو ابتدا ساخته و سپس تحویل شرکت بهره‌برداری می‌شد، گفت: با برگزاری نشست های تخصصی و کاربردی و تعامل فی مابین شرکتهای احداث و بهره بردار مترو می تواند یک برد دو سویه باشد.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری مدیران شرکت بهره برداری مترو تهران با مجموعه مترو اسلامشهر، تصریح کرد: در این جلسه مقرر گردید زیرساخت‌ها و الزامات مورد نیاز شرکت بهره بردار در مراحل احداث اعلام شود تا در حین اجرا در نظر گرفته شود که یکی از مهمترین مزایای این کار کاهش هزینه‌ها و سرعت دهی در بهره‌برداری از پروژه است.

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر ارتباط، همراهی و تعامل شرکت بهره بردار مترو تهران با سازمان حمل و نقل ریلی اسلامشهر در بهترین سطح قرار دارد و قطعادر کوتاه کردن مسیر بهره برداری موثر است.

قاسمی با اشاره به اعلام آمادگی کامل شرکت بهره برداری مترو تهران برای ارائه خدمات بیشتر به مترو اسلامشهر، خاطرنشان کرد: بنابر اعلام شرکت بهره بردار در صورت تکمیل ایستگاه چهاردانگه، فاز نخست از مترو اسلامشهر در امتداد ایستگاه مترو آزادگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد و دسترسی مسافران برای سوار شدن به قطار های مترو آسان تر می شود.

گفتنی است مقررگردید مدیران شرکت بهره برداری مترو تهران ماهیانه ضمن بازدید از پروژه مترو اسلامشهر در جریان روند اجرای این طرح ملی قرارگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مترو اسلامشهر مدیران شرکت بهره برداری مترو تهران سازمان حمل و نقل ریلی مترو اسلامشهر فاز نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی با مشارکت شهرداری اصفهان با شرکت مپنا صورت می‌گیرد.

حسین حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به قرارداد دو ایستگاه شارژ شرکت مپنا در اصفهان اظهار کرد: توسعته خودروهای برقی در کلان‌شهرها به منظور کاهش آلاینده ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به جزئیات این پروژه اضافه کرد: در راستای سیاست‌گذاری کلی حوزه حمل‌ونقل برای توسعه حمل‌ونقل پاک و زمینه‌سازی برای استفاده شهروندان از وسایل نقلیه برقی در سال های گذشته تفاهم نامه ای فی مابین شهرداری اصفهان و شرکت مپنا برای احداث تعدادی جایگاه های شارژ سریع خودروهای برقی منعقد شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر دو مورد از این ایستگاه ها که جانمایی آن قطعی شده در دست اقدام است که یکی از این ایستگاه ها در خیابان فرایبورگ در منطقه ۶ اصفهان و ایستگاه دیگر در محدوده میدان بزرگمهر در منطقه ۴ اصفهان قرار دارد.

وی با اشاره به احداث این دو ایستگاه به صورت مشارکتی توسط شهرداری اصفهان و شرکت مپنا ادامه داد: بخشی از زیرساخت های این دو ایستگاه توسط شهرداری تامین می شود و تامین تجهیزات شارژ این دو ایستگاه توسط شرکت مپنا صورت می گیرد.

حق‌شناس با بیان اینکه خدمات بهره‌برداری از این ایستگاه ها تا شش سال توسط شرکت مپنا انجام می شود و پس از شش سال با پایان دوره تفاهم نامه ممکن است بهره‌برداری ازاین ایستگاه ها تموسط شهرداری یا شرکت مپنا یا هر شرکت دیگری انجام شود، تاکید کرد: با توجه به گسترش استفاده از وسایله نقیله برقی در آینده احداث و راه‌اندازی این دو ایستگاه کافی نیست و قطعاً با توجه به توانمندی بخش خصوصی می‌توانیم در آینده تعداد بیشتری از این ایستگاه ها را در شهر اصفهان احداث و راه‌اندازی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در راستای توسعه استفاده از وسایل نقلیه برقی افزود: احداث و راه اندازی این دو ایستگاه به صورت مشارکتی توسط شهرداری و بخش خصوصی بیشتر در راستای فرهنگ سازی و آشنایی مردم با وسیله نقلیه برقی، نحوه شارژ آن و آشنایی و آگاهی مردم با فرایند تردد خودروهای برقی است.

کد خبر 749139

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان