Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مادر و خانواده این شهید تازه شناسایی شده که با رضایت خود اعلام کردند که پیکر مطهر فرزندشهیدشان همیشه میهمان مردم خونگرم و قدرشناس این دیار باشد، از تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده مسئولان و اعضای شورای تامین شهرستان لارستان و همچنین حضور شورانگیز مردم در آیین استقبال و پاسداشت مقام شامخ این آلاله سبک بال سپاسگزاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه فرزندم ادامه یابد

مادر شهید غلام زاده در این زمینه گفت: فرزند شهیدم را تقدیم امنیت، دفاع از ارزش ها و سرزمینم کردم؛ از مردم و زنان دلسوخته خطه لارستان بزرگ به خاطر این همه بزرگواری و ابراز همدردی قدردانم.

او در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: افتخار می کنم به این مردم وجوانان پرشور و با غیرت منطقه بیرم و استان فارس و اینها همه فرزندانم هستند؛ راه شهدا ادامه یابد.

مادر شهید غلام زاده گفت: فرزند شهید من، فرزند تمام این مادران و برادر همه این جوانان غیرتمند دیار لارستان است و از اینکه پیکر مطهر کبوتر خونین بالم در این خطه شهید پرور و در میان این مردم قدرشناس مدفون شده از صمیم قلبم راضی هستم.

هدف همه شهدا یکی است

برادران این شهید والامقام نیز از بزرگواری و ابراز همدردی و محبت سرشار مردم و مسئولان خطه لارستان و منطقه بیرم و استان فارس از خانواده و مادر داغدیده اش قدردانی کردند.

برادر بزرگتر خانواده شهید غلامزاده در این زمینه گفت: شهید رحیم ما متعلق به همه مردم و جوانان این دیار است .

او گفت: شهید رحیم ما و شهید گلگون کفن و گمنامی که در جوار برادرم آرمیده است و همه شهدای اسلام و دفاع مقدس یک راه و هدف مشخص داشتند.

عبدالرضا اهوازی از مردم بیرم درخواست کرد که این شهید گمنام را همچون برادر شهیدش فرزند و برادر خود بدانند و گفت که این همه شور و معرفت و بزرگواری مردم خطه لارستان در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

پاسداشت خانواده شهید غلامزاده ، قدردانی از فرهنگ شهادت


معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان نیز گفت: باید در قبال این همه شور و احساسات پاک و معرفت و میهمان نوازی مردم مومن، قدرشناس و ولایتمدار خطه لارستان کهن، بیرم و همه مردم در شهرهای مختلف استان فارس که در پاسداشت و استقبال از خانواده بزرگوار شهید غلام زاده سنگ تمام گذاشتند، قدردانی کرد.

جلیل حسنی گفت:در مقابل این مردم و زمان شناسی و شورحسینی آنان سرتعظیم فرود می آورم.

وی بیان کرد: پاسداشت و گرامیداشت از خانواده شهدا و شهید غلام زاده در حقیقت تکریم و تجلیل از فرهنگ والای ایثار و شهادت است.

وی ابراز دشت: خط سرخ شهادت ادامه دارد و این راه و مسیر عزتمندانه و مصونیت بخش ایران اسلامی از همه خطرات و گردنه های سخت باید همواره زنده نگه داشته شود.

حسنی گفت:‌ این شور و احساس و معرفت و این حضور معنادار بدون شک مسئولیت مدیران و مسئولان اجرایی را برای خدمات رسانی بهتر و انجام مسئولیتشان سنگین تر و البته مصمم تر می سازد.

مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند

امام جمعه لار مرکز شهرستان لارستان نیز گفت: جهان و همه مردم دنیا باید این صحنه های ناب و دلدادگی ها و شور و معرفت و جوشش حسینی مردم قدرشناس ایران اسلامی و مردم خطه بیرم و استان فارس را ببیینند و درس عبرت بگیرند.

 حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم اضافه کرد: مردم قدرشناس و شهید پرور بیرم و لارستان بزرگ با استقبال باشکوه و زمان شناسی خود نشان دادند که به نظام، رهبری و کشورشان علاقه مند هستند.

وی ادامه داد: این شور و معرفت و حضور معنادار مردم در استقبال از خانواده شهید غلام زاده و میهمان نوازی بی نظیر آنان از مادر دلسوخته این شهید نشان داد که مردم اگرچه از برخی سوءتدبیرها ونارسایی ها و مسایل اقتصادی نگران هستند اما هیچگاه این مشکلات را به پای نظام نمی دانند و همچنان محکم و استوار پای انقلاب وآرمان های بلندایستاده اند.

موسوی خرم افزود: این حضور و شور و شوق وصف ناپذیر مردم خطه لارستان در پاسداشت از مقام والای شهادت پیامی امیدبخش به همه مسئولان و کارگزاران نظام و البته تودهنی محکمی به همه دشمنان کوردل این نظام الهی بوده است.

پیکر مطهر این شهید سال ۹۳ با عنوان گمنام در شهر بیرم لارستان دفن شده بود که چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ و پس از بررسی و نتایج قطعی آزمایش های DNA مشخص شد که این پیکر مربوط به شهید رحیم غلامزاده اهوازی فرزند کاظم اهل شهرستان شوش استان خوزستان است.

این شهید والامقام متولد هفتم فروردین ماه ۱۳۴۶ در تاریخ چهارم تیرماه ۱۳۶۷ یعنی دو ماه قبل از اتمام جنگ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

شهرستان لارستان در دوران جنگ تحمیلی ۳۰۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.این شهرستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها بیرم شهید تکریم و تجلیل والدین شهدا لارستان شوش فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرم شهید تکریم و تجلیل بیرم شهید تکریم و تجلیل والدین شهدا لارستان شوش فارس خانواده شهید غلام شهید غلام زاده استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود

شهردار ارومیه گفت: هدف‌گذاری بودجه ۱۴۰۳ آسفالت معابر به میزان بیش از ۱.۵ میلیون متر مربع است که اقدامات اولیه این موضوع آغاز شده است که سازمان عمران معابر فرعی و پیمانکاران معابر اصلی را کار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین مهدی‌زاده، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از عموم شهروندان به خاطر اینکه عملیات عمرانی موجود در شهر را تحمل می‌کنند، قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی افزود: هدف‌گذاری بودجه ۱۴۰۳ آسفالت معابر به میزان بیش از یک‌ونیم میلیون مترمربع است که اقدامات اولیه این موضوع آغاز شده است که سازمان عمران معابر فرعی و پیمانکاران معابر اصلی را کار می‌کنند.

شهردار ارومیه با اشاره به رقم ۲۰۰ میلیاردتومانی چهار قرارداد آسفالت که در مرحله مناقصه قرار دارد، گفت: سیاست ما استفاده از پیمانکاران بومی است و از این پیمانکاران جهت همکاری دعوت می‌کنیم.

مهدی‌زاده تصریح کرد: پروژه زیرگذر امام علی (ع) را آغاز کرده‌ایم و تا کنون هشت مورد شمع‌کوبی آن انجام شده است و به صورت دو شیفته و بدون اختلال جدی در ترافیک این پروژه را پیش خواهیم برد.

وی با اشاره به تأخیر در افتتاح پروژه زیرگذر شورا-شهید بهشتی ادامه داد: مشکلات حاصل از نبود هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان و همچنین ترکیدگی لوله انتقال آب موجب کندی در عملیات عمرانی شده است و پیمانکار این پروژه نیز طبق توافق قبلی پروژه را پیش نبرد و در نهایت منجر به ورود شهرداری ارومیه و خاک‌برداری توسط سازمان‌های مدیریت پسماند و عمران شد که امروز این خاکبرداری اتمام پیدا می‌کند.

مهدی‌زاده با اشاره به اهمال‌کاری‌های پیمانکار در پروژه زیرگذر شورا-شهید بهشتی عنوان کرد: بخشی از این اهمال‌کاری نیز مربوط به عوامل شهرداری است که برخورد لازم انجام خواهد گرفت و از شهروندان بابت اینکه دچار زحمت شده‌اند، عذرخواهی می‌کنیم، چرا که در سیستم خود ما نیز در نظارت و زمان‌بندی و مدیریت پروژه ایرادات وجود دارد و این منجر به آزمون و خطا در پروژه‌های بعدی نخواهد شد.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: بعد از اتمام زیرگذر شورا-شهید بهشتی پروژه زیرگذر شورا-آهندوست را اجرایی خواهیم کرد تا بتوانیم وارد فاز اجرایی چهارراه مخابرات شویم، چرا که بدون ایجاد کریدوری موازی امکان فعالیت در چهارراه مخابرات وجود ندارد.

مهدی‌زاده اظهار کرد: سعی داریم تا پایان اردیبهشت زیرگذر شورا-شهید بهشتی به روی ترافیک گشوده شود.

وی عنوان کرد: دو پروژه نیمه‌تمام بزرگ به نام کمربندی دوم و تقاطع آذربایجان با چندین پل داریم که با حل مشکلات قبلی آن‌ها این پروژه‌ها در حل اجرا هستند و شاهد پیشرفت پروژه هستیم.

مهدی‌زاده در پاسخ به برخی انتقادات در خصوص شروع نشدن پروژه جدید و تمرکز بر پروژه‌های قبلی تصریح کرد: از لحاظ مسائل شهری امکان این موضوع وجود ندارد که تمرکزمان را بر یک نقطه از شهر بگذاریم، بلکه باید عملیات عمرانی و توسعه را در همه نقاط شهر شاهد باشیم.

وی از احداث خیابان جدید در اراضی پشت پارک جنگلی به سمت بلوار ساوالان و منطقه تاناکورا خبر داد و افزود: ظرف ۴۵ روز آینده پیمانکار پروژه معبر پارک جنگلی به سمت خیابان ساوالان به طول ۳.۸ کیلومتر معرفی می‌شود و شاهد انتقال بخشی از ترافیک و تردد خودروها به این معبر جدید و در نتیجه کاهش ترافیک در مناطق اطراف خواهیم شد که این پروژه یک پروژه زیرساختی برای شهر و با اهداف چندمنظوره است.

شهردار ارومیه با انتقاد از پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب گفت: بر اساس مجوزی که شهرداری ارومیه صادر می‌کند، پر کردن و ترمیم نوارهای حفاری استانداردهای خود را دارد که رعایت نمی‌شود و این امر موجب نشست محل‌های حفاری، گلایه شهروندان و تحمیل هزینه می‌شود.

کد خبر 748315

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز