Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: مشکل تجمع خودروها در پشت مرز سرو که یکی از مهمترین مرز‌های ایران با ترکیه به شمار می‌رود، تا حدودی برطرف شده و تا چند روز آینده کامل حل می‌شود.

صادقی ادامه داد: این تجمع به دلیل انتقال کامیون‌ها از مرز بازرگان در شمال آذربایجان غربی به مرز سرو به دلیل بازسازی‌های سخت افزاری در مرز بازرگان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مساله زمانی مشهود شد که حجم خروج کامیون از مرز بازرگان از ۹ هزار و ۵۰۰ خودرو به هشت هزار و ۲۰۰ خودرو رسید و این حجم یک هزار و ۳۰۰ خودرویی به مرز سرو مراجعه کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: به همین دلیل و به علت پایین بودن مشکل ظرفیت پارکینگ در مرز سرو، تجمع کامیون‌ها در این مرز رخ داده بود.

صادقی تاکید کرد: طی نشستی که انجام شده، قرار شد تا تدابیر لازم برای افزایش ظرفیت پارکینگی مرز سرو به ۲۰۰ کامیون افزایش یابد.

وی بیان کرد: مرز سرو به صورت ۲۴ ساعته فعال است و عوامل اجرایی نیز در این مرز مستقر هستند تا تردد به صورت روان و سریع انجام شود.

در روز‌های گذشته تجمع کامیون‌ها در مرز سرو افزایش یافت و این امر منجر شده تا مسوولان به مساله ورود کرده و این مشکل را رفع کنند.

پایانه مرزی سرو که بعد از پایانه بازرگان در شمال استان بیشترین حجم تجارت با کشور ترکیه از این مرز انجام می‌شود، در ۴۵ کیلومتری ارومیه مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد و هم مرز با استان حکاری ترکیه در جنوب شرقی این کشور است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرک سرو آذربایجان غربی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی تجمع می‌کنند
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد