Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال نسبت به شایعه حضور بند در قرارداد مربی ایتالیایی سابق این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته خبری مبنی بر اینکه در قرارداد استراماچونی بندی وجود دارد مبنی بر اینکه  باشگاه استقلال تمام جرایم و غرامت‌ها را می‌پذیرد و حق شکایت به مراجع قانونی را از خود سلب می‌کند،  یعنی در واقع در صورت شکایت مربی ایتالیایی از استقلال این باشگاه باید تمام حق و حقوق وی را به صورت کامل پرداخت کند و باشگاه استقلال حق هیچ ادعا و شکایتى را ندارد که به نظر عجیب می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره با حامد افضلی مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال تماس گرفتیم که وی با تکذیب این خبر اظهار داشت: چنین بندی در قرارداد استراماچونی وجود ندارد زیرا اگر چنین بندی در قرارداد استراماچونی وجود داشت این پرونده به دادگاه کاس فرستاده نمی‌شد.

وی ادامه داد:‌ اگر چنین بندی در پرونده استراماچونی وجود داشت دادگاه کاس این پرونده را پیگیری نمی‌کرد و ما در ایران آن را پیگیری می‌کردیم همین که این پرونده در دادگاه بین المللی کاس وجود دارد نقض همین خبری است که شما گفتید. افضلى افزود: اینکه گفته شد در جلسه کاس این موضوع مطرح شده هم درست نیست و دلیل استراماچونى بابت فسخ قراداد دیرکرد بیش از دو ماهه پرداخت در حقوق ایشان بوده است.

افضلی در خصوص اینکه چرا فتحی به عنوان مدیرعامل سابق استقلال در جلسه دفاعیات استقلال حضور نداشته است گفت: ایشان تمام ادله‌های لازم را به باشگاه استقلال ارایه کرده است و حتی زیر برگه دفاعیات را نیز امضا کرده است. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال اندره استراماچونی باشگاه استقلال قرارداد استراماچونی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال است که نتیجه این تیم در دو بازی اخیر باعث تغییر نظر مشاوران ورزشی مالکان جدید باشگاه شده است.

بیشتر بخوانید: یحیی گل‌محمدی، دستیارش را به اوسمار ترجیح داد!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیشنهاد تمدید قرارداد به سرمربی برزیلی را مطرح کرده بود حالا باید منتظر تصمیم‌گیری نهایی مالکان باشگاه در این خصوص باشد.

حذف این تیم با پذیرش شکست مقابل آلومینیوم اراک از رقابت‌های جام حذفی و تساوی بدون گل مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر باعث شده تا نسبت به ادامه همکاری با آنها تردیدهای به وجود بیاید. از این رو مدیران باشگاه و همچنین مدیران تأثیرگذار در کنسرسیوم بانکی که عمده سهام باشگاه را خریداری کرده‌اند منتظر نتیجه بازی‌های پیش روی پرسپولیس در یکی دو هفته آینده هستند تا درباره ادامه همکاری با ویه‌را تصمیم‌گیری کنند.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت هم قرار بود پیشنهاد نهایی به همراه برنامه‌های خود را پس از بازی با سپاهان به درویش ارائه دهد که هنوز این امر محقق نشده است.

باید دید آیا پرسپولیس موفق به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران و ادامه حضور در کورس قهرمانی با استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد شد یا ویه‌را با هر نتیجه‌ای جز پیروزی باید بار دیگر با فشار منتقدان خود برای ادامه هدایت سرخپوشان روبرو شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1229546 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • عکس| واکنش مجری ثریا به حرف‌های عجیب مجری ایران اینترنشنال
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال