Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:04:22 GMT

نکات مهم قبل از خرید سوله دست دوم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۷۹۸۵

نکات مهم قبل از خرید سوله دست دوم

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پیش از بررسی نکات مهم در رابطه با خرید سوله دست دوم بهتر است بیشتر با سوله و انواع آن آشنا شویم. با افزایش روز افزون صنایع مختلف و هزینه بالای ساخت کارخانه و یا انبار اهمیت سوله نیز افزایش یافت. سوله‌های مختلفی از جمله سوله‌های تیر ورقی و یا خرپا وجود دارند اما سوله‌های UBM از جدیدترین انواع سوله با سقفی قوسی شکل است که ظاهری مدرن تر نسبت به دیگر سوله‌ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که سوله‌ها در ابعاد و مساحت بزرگ ساخته می‌شوند می‌توانند بسیاری از نیازهای صنعتی را برطرف کنند. از سوله صنعتی به خاطر اندازه بزرگش می‌توان برای راه اندازی انواع فروشگاه‌ها، پارکینگ‌ها و مشاغلی این چنینی که نیاز به فضایی بزرگ دارند استفاده کرد. سوله‌ها با توجه به اندازه دهانه، مساحت، متریال به کار رفته و … دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. اگر به دنبال خرید سوله ارزان و یا اقتصادی بوده و نیاز به سوله ای خاص و اختصاصی ندارید سوله‌های دست دوم می‌توانند انتخاب مناسبی جهت رفع نیاز شما باشند. کافی است از شرکت تولید کننده مطرح و معتبر اقدام به خرید کرده و نکاتی در رابطه با خرید سوله دست دوم، که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد را مدنظر داشته باشید.

اجرای سوله

از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید سوله دست دوم باید به آن توجه داشته باشید تضمین بودن اجرای صحیح سوله دست دوم است. چرا که گاهی سوله‌های دست دوم دارای نقص‌ها و خرابی‌هایی هستند که بعد از مونتاژ و نصب قطعات مشخص می‌شود. در هنگام خرید از تضمین شرکت برای نصب و راه اندازی سوله مطمئن شده و گول هزینه پایین سوله‌ها را نخورید، چون در صورت خرابی ممکن است خساراتی غیر قابل جبران به شما وارد شود. جهت سهولت و داشتن خیالی آسوده اولویتتان را خرید از شرکتی معتبر قرار دهید.

توجه به اتصالات

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم سوله‌ها دارای سقفی شیب دار هستند که توسط انواع و اقصام اتصالات مختلف به بدنه سوله متصل می‌شوند. نکته‌ای که در رابطه با اتصالات حائز اهمیت است استفاده از پیچ و مهره‌های مناسب است. در اجرای برخی از سوله‌ها از جوشکاری جهت متصل کردن بدنه و سقف استفاده می‌کنند؛ این روش نه تنها زمان بیش‌تری می‌گیرد بلکه کیفیت و مقاومت بسیار پایین‌تری نسبت به پیچ و مهره‌ها داشته و روشی منسوخ شده است. در روش جوشکاری به دلیل سوراخ‌های زیاد و اضافی ای که در قسمت سرستون‌ها وجود دارد مقاومت سوله در برابر باد و باران به حداقل رسیده و می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به شما وارد کند.

دیگر نکات مهم در هنگام خرید سوله دست دوم

از دیگر نکات می‌توان به مساحت سوله اشاره کرد که باید با توجه به مکان نصب و قرار گیری سوله به طور دقیق صورت گیرد. سال تولید سوله نیز مهم است، خرید و استفاده از سوله‌های قدیمی کار منطقی ای نیست، با توجه به پیش رفت علم و فناوری در زمینه ساخت سوله، سوله‌های جدید انتخاب مناسب‌تر و مطمئن‌تری هستند. خرید سوله سبک نیز مهم است. شما باید پیش از خرید به وزن سوله نیز توجه کنید. امروزه به دلیل نا کارآمدی سوله‌های سنگین، جای خود را به سوله‌های سبک داده اند و در آخر توجه به استهلاک سوله و کیفیت پیچ و مهره‌ها با توجه به کاربرد مهم شان در اتصالات، نیز مهم است. همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم انتخب شرکتی معتبر مانند ایران سوله که سابقه‌ای درخشان در خرید و فروش سوله‌های دست دوم و کار کرده دارد. این شرکت متعهد به تامین سوله با کیفیت و مرغوب با کم‌ترین قیمت بوده و با تیم کاملاً حرفه آماده ارائه خدمات در سریع‌ترین حالت ممکن به مشتریان خود است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5353119

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار واحد صنعتی کسب و کارهای اینترنتی کسب و کار گروه صنعتی ایران خودرو تبلیغات طراحی داخلی ایمپلنت گروه خودروسازی سایپا قیمت خودرو کسب و کارهای اینترنتی بیمه سایپا تجارت الکترونیک تجهیزات پزشکی فاضلاب دندانپزشکی سوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز‌، امید جهان‌نژادیان  با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از 560 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر وارد پیک خرید شده‌ایم و روزانه بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

جهان‌نژادیان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران ادامه داد: در سال جاری 103 مرکز ویژه خرید گندم آماده است تا مانند سال‌های گذشته تا دانه آخر گندم کشاورزان استان را دریافت کند.

وی یادآور شد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها