Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حسین شریفی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار امروز با سوریه در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحات زیر را ارائه داد:

*شب گذشته آخرین تمرین خود را در زمین ورزشگاه ملک‌عبدالله دوم برگزار کردیم و ملی‌پوشان تمرین با نشاط و خوبی را پشت سر گذاشتند. همه چیز به سامان است و آماده ارائه یک مسابقه خوب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریو تات هم به عنوان سرمربی در غیاب دراگان اسکوچیچ کنار زمین نیست.

*پیش از آمدن به اردن دیدار با لبنان را پشت سر گذاشتیم خود مردم از طریق تصاویر تلویزیونی کیفیت زمین چمن بیروت و وزش باد شدید این شهر را دیدند؛ هنوز هم گل لبنان به ما تعجب‌برانگیز است و تکلیف ما با این گل مشخص نیست. از این لحاظ که در مورد سالم بودن گل یا اینکه باد توپ را به زمین آورد قانع نشده‌ایم البته بازی تمام شده و نتیجه هم دو بر یک ثبت شده و به اتمام رسید. در تصاویر تلویزیونی به راحتی قابل تشخیص نیست که آن گل چگونه به ثمر رسید.

*در مورد ادامه حضور علیرضا جهانبخش در کنار بازیکنان با وجود محرومیت این بازیکن از دیدار مقابل سوریه باید بگویم بودن علیرضا کنار تیم مفید بود در شرایطی که وی می‌توانست بیروت را ترک کرده و حتی به اردن نیاید تا در تمرینات تیم باشگاهی‌اش شرکت کند یا کنار خانواده‌اش باشد ترجیح داد کنار تیم باشد. از جهانبخش واقعاً سپاسگزارم زیرا با انرژی در کنار بازیکنان تیم ملی ماند و این انرژی را به تیم منتقل کرد.قطعا حضورش در کنار تیم ملی مؤثر خواهد بود.

*با توجه به برنامه‌های وزیر ورزش به شکلی تنظیم شده که نمی‌تواند به اردن بیاید و به احتمال قریب به یقین کنار تیم نیست اما دعای خیر و کنار تیم بودنش به طریق دیگری به تیم ملی منتقل شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی دراگان اسکوچیچ علیرضا جهانبخش تیم ملی تیم ملی سوریه دراگان اسکوچیچ علیرضا جهانبخش کنار تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد اراضی اشغالی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، این چندمین سر وزیر امورخارجه آمریکا به اسرائیل از زمان جنگ این رژیم علیه مردم غزه است.

بلینکن امروز نیز با عبدالله دوم شاه اردن در کاخ الحسینیه دیدار کرد.

عبدالله دوم در این دیدار خواستار اقدام فوری برای توقف فاجعه بشری در نوار غزه و حفظ جان غیر نظامیان بی دفاع شد.

براساس این بیانیه، بلینکن و ملک عبدالله درباره روند تشکیل کشور مستقل فلسطین و ارائه تضمین های امنیتی به رژیم صهیونیستی تبادل نظر کردند.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا همچنین آمده است طرفین تلاش ها برای تسریع ارسال زمینی کمک های بشردوستانه برای اهالی غزه از اردن را مورد بحث قرار دادند.

دیگر خبرها

  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد