Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@10:10:51 GMT

آرزوی کودک سوری قبل از بازی با ایران برآورده شد/عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۸۳۹۱

آرزوی کودک سوری قبل از بازی با ایران برآورده شد/عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه قویسمه اردن در دور ششم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ میهمان سوریه است.

در همین رابطه عمر السومه ستاره تیم ملی سوریه قبل از این دیدار یک اقدام بشردوستانه در شهر امان انجام داد. این ستاره باشگاه الاهلی عربستان به یکی از منازل پناهندگان سوری به اردن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده سوری مقیم اردن از او درخواست کرده بودند که به خاطر خوشحالی فرزندانشان به خانه آنها بیاید و السومه آرزوی کودک سوری مقیم اردن را برآورده کرد.

السومه در ۶ سال گذشته برای الاهلی بازی کرده و چندین آقای گلی لیگ عربستان را کسب کرده و به عنوان برترین گلزن تاریخ این باشگاه سعودی به شمار می آید.

با توجه به غیبت عمر خربین دیگر مهاجم خطرناک سوری به دلیل مصدومیت در بازی با شاگردان اسکوچیچ وظیفه سنگین خط حمله در این به بر دوش السومه است.

شاگردان اسکوچیچ اکنون با ۱۳ امتیاز صدرنشین گروه اول انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ هستند. در مقابل سوریه با ۲ امتیاز قعرنشین جدول است و حذف این تیم تاحدودی قطعی شده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سوریه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو