Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید رضا مرتضوی روز سه‌شنبه در شورای راهبری تصادفات استان اصفهان در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی افزود: معاونت عمرانی استانداری به همراه تمامی نهادها و سازمان‌های مرتبط باید برای کاهش سوانح رانندگی و میزان مصدومیت و جرح در یک دوره زمانی کوشا باشد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر فرهنگ‌سازی برای رانندگی ایمن باید در دستور کار باشد تا شاهد دقت و توجه هرچه بیشتر مردم به رانندگی صحیح و درنهایت کمتر شدن حوادث باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در این جلسه اظهار داشت: تعداد جان‌باختگان حوادث جاده‌ای در این منطقه در ۶ ماه نخست امسال بر مبنای هر ۱۰ هزار وسیله نقلیه ۱.۵۶ بوده است و این رقم در مدت مشابه سال قبل ۳.۰۷ بود.

سرهنگ‌ محمدرضا محمدی اضافه کرد: شمار متوفیان بر مبنای هر ۱۰ هزار وسیله نقلیه نیز در مدت نامبرده ۸.۸۲ بوده است.

وی بابیان اینکه ۱۵۸ نقطه حادثه‌خیز در استان وجود دارد که در سال جاری ۲۰ مورد آن‌ها اصلاح شد ادامه داد: یک هزار و ۵۵۵ حادثه خسارتی، یک هزار و ۲۵ مجروح و ۳۲ فوتی در این نقاط در هفت‌ماه  امسال گزارش‌شده است.

رییس پلیس‌راه استان اصفهان نیز در این نشست گفت: رفع مسیرهای پرخطر و جاده‌های حادثه‌خیز در این استان نیازمند نگاه جدی است تا شمار سوانح روزبه‌روز کاهش یابد.

سرهنگ اصغر زارع خاطرنشان کرد: ایجاد پلیس‌راه در آزادراه شرق اصفهان ازجمله موارد با اهمیت در استان به شمار می‌رود و پیشنهاد داده‌ایم  پلیس‌راه  در این مسیر برای نخستین بار در کشور به‌صورت هوشمند فعالیت کند.

۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه در اصفهان وجود دارد و با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی ، این منطقه رُتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را در کشور داراست.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا اصفهان تصادفات جاده ای استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا اصفهان تصادفات جاده ای پلیس راهور ناجا اصفهان تصادفات جاده ای استانداری اصفهان پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مدرک مورد نیاز را برای دریافت کارت هوشمند رانندگی ناوگان عمومی اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس بخشنامه تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که به امضای داریوش امانی رئیس این سازمان رسیده، مدرک مورد نیاز برای دریافت کارت هوشمند رانندگی، به مدت یک سال از تاریخ ابلاغ این بخشنامه و برای آخرین بار،  سوم راهنمایی، سیکل، پایان دوره متوسطه اول و یا معادل آن اعلام شد.

برای اطلاع از جزییات بیشتر بخشنامه زیر را بخوانید.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو