Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وحید یوسفلی روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، مستحدثات این ساخت و سازهای غیر مجاز که در اراضی کشاورزی روستای زرنو واقع شده بودند، قلع و قمع شدند.

این مسوول اضافه کرد: قلع و قمع‌های انجام شده شامل دیوارکشی و استخر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفلی با اشاره بر رصد مستمر هرگونه فعالیت در اراضی کشاورزی،گفت: با توجه به اهمیت حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی، هرگونه تغییر و تحولی در این اراضی تحت نظارت و رصد کارشناسان امور اراضی و جهاد کشاورزی قرار دارد و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز مطابق قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی برخورد قاطع قانونی خواهد شد‎.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز با اشاره به اهمیت مشارکت و نظارت ‏عمومی مردم برای ‏حفاظت از اراضی ارزشمند کشاورزی و باغی،گفت: از شهروندان تقاضا داریم هرگونه تغییر کاربری ‏در اراضی کشاورزی را از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سودجویی برخی افراد فرصت طلب و تخریب اراضی کشاورزی جلوگیری شود.‏

وی خاطرنشان کرد: اراضی کشاورزی در کشور ما محدود هستند و باید آنها را برای تداوم فعالیت های کشاورزی و حفظ امنیت غذایی جامعه صیانت کنیم.

شهرستان البرز به مرکزیت الوند در قسمت مرکزی استان قزوین قرار دارد.

برچسب‌ها استان قزوین اراضی کشاورزی قلع و قمع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین اراضی کشاورزی قلع و قمع استان قزوین اراضی کشاورزی قلع و قمع اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های موسی لو کهنه در شهرستان بوئین زهرا، غوره در از توابع شهرستان قزوین، توداران و کذلک در شهرستان آبیک پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۸ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد