Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در ارتباط با شبکه خبر سیما، با اشاره به رأی نیاوردن دومین گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت آموزش و پرورش در جلسه علنی امروز مجلس، اظهار داشت: از فرصت سه ماهه‌ای که امکان اداره وزارتخانه با سرپرست وجود دارد، فقط 7 روز باقی مانده و بر اساس تفسیری که شورای نگهبان از اصل 135 قانون اساسی دارد، رئیس جمهور فقط یک فرصت سه ماهه برای اداره یک وزارتخانه با سرپرست دارد و اینطور نیست که این فرصت سه ماه دیگر تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس، یا رئیس جمهور باید تا هفته آینده و در فرصت باقیمانده وزیر پیشنهادی جدیدی معرفی کند و یا اینکه اگر بخواهند سرپرست انتخاب کنند و فرصت طولانی‌تری داشته باشند، باید از مجاری قانونی که در قانون اساسی پیش‌بینی شده، مجوز بگیرند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: بر اساس عُرف شکل گرفته در اقدام روسای جمهور گذشته، در این موارد باید مجوز و اذن مقام معظم رهبری گرفته شود.

موسوی در خصوص زمان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بعدی آموزش و پرورش در صورت معرفی سریع از سوی رئیس جمهور، با توجه به تعطیلات هفته آینده مجلس، گفت: این موضوع را باید در هیأت رئیسه بررسی کنیم، چون هنوز آقای رئیس جمهور هنوز مشخص نکرده که اقدام بعدی‌شان چیست، لذا باید ببینیم ایشان چه تصمیمی می‌گیرند و بعد ما در هیأت رئیسه موضوع را بررسی کنیم و تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قانون اساسی سیدنظام الدین موسوی اذن رهبری رئیس جمهور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟