Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@02:34:07 GMT

8 اصل طراحی بسته بندی موثر در فروش

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۰۵۵۵

8 اصل طراحی بسته بندی موثر در فروش

اینکه چقدر خوب بسته خود را طراحی کرده اید تا به آنچه خریدار می بیند، فکر می کند و واکنش نشان می دهد در حالی که در دسته بندی شما قرار دارد، می تواند بر عملکرد فروش روزانه شما تأثیر مثبت یا منفی بگذارد.

برای کمک به تبدیل خریداران بیشتر به مصرف کننده از طریق بسته بندی، از این هشت اصل طراحی بسته بندی موثر در فروش پیروی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1. متمایز شوید

مسئولیت شماره یک بسته بندی جلب توجه است. همه برندها این را می‌دانند، با این حال بیشتر چیزی که در فروشگاه‌ها می‌بینیم، برندها هستند که به جای برجسته‌تر شدن، با هم ترکیب می‌شوند.

خریداران با روتین و سرعت با اختلال کمبود توجه در فروشگاه های مواد غذایی مبارزه می کنند. برای جذب مشتریان جدید، باید طوری طراحی کنیم که خریدارانی را که هفته به هفته در مسیر قفسه ها به سمت برندی که می خرند، قطع کنیم.

وقتی خریداران یک دسته بندی را از فاصله یک تا دو متری بررسی می کنند، باید چشم را متوقف کنیم.

به دفتر تیم طراحی خود وارد شوید و خواستار جذاب ترین بسته بندی شوید. راه های زیرکانه ای برای برجسته شدن وجود دارد.

 معرفی یک ساختار بسته بندی جدید را در نظر بگیرید که همچنین تجربه مصرف کننده را بهبود می بخشد، یا از رنگ ها و نمادها، یا خطوط و حاشیه هایی که برای جلب نظر از راه دور طراحی شده اند، استفاده کنید.

 کاری را انجام دهید که انجام نشده است، آن را انجام دهید، برجسته شوید. ساکت نشستن روی قفسه یعنی رها کردن فروش روی میز.

طراحی لوگو

2. ارائه یک سلسله مراتب واضح از اطلاعات برای خریداران عجول

خریداران عجول به سمت بسته‌بندی می‌روند که مرتبط‌ترین اطلاعات را به برجسته‌ترین و سازمان‌یافته‌ترین شکل ارائه می‌دهد. برندهایی که با رعایت سلسله مراتب طراحی می‌کنند، برای خریدارانی که فقط می‌خواهند خرید کنند و بروند، جذاب هستند.

محدود کردن و اولویت‌بندی عناصر کپی و طراحی در بسته‌بندی شما اصولی در سطح 1 است، با این حال بسیار وسوسه‌انگیز است که یک ادعا یا نماد دیگر را وارد کنید یا سبک فونت دیگری را معرفی کنید. اما این نیازی است که می‌تواند بی نظمی شدیدی را در چشم ایجاد کند.

3. مسابقه دوک آن را در قفسه!

همه درباره تمایز صحبت می‌کنند و آن را تبلیغ می‌کنند، اما بیشتر تفاوت‌ها به سختی قابل توجه یا معنادار هستند. ابتدا، با کنار گذاشتن هرگونه استراتژی محصول شروع کنید.

 در غیر این صورت، این اصل باعث می شود تا برای همیشه مغز خود را در جستجوی چیزی ارزشمند برای صحبت کردن درگیر کنید.

اگر به طور معمول دو یا سه گزینه دیگر را در قفسه می بینید که به طور مشابه با هم مقایسه می شوند. شروع به فکر کردن در مورد متمایز کننده یا خط محصول بعدی خود کنید. تمایز را دنبال کنید، اما مطمئن شوید که این تمایز برای خریداران در این دسته بندی مهم است.

4. خود را بیان کنید: شما دیگر یک شرکت نیستید

امروزه، خریداران بر اساس آنچه که یک برند در مورد آنها و جهان بینی آنها آشکار می کند، تقریباً به همان اندازه که محصول واقعی عملکردی دارد، خرید می کنند.

در پاسخ، ما شاهد چیزی هستیم که آن را جنبش ضد شرکتی می نامیم. این جنبش شامل کنار گذاشتن استفاده از عکاسی استوک و برچسب‌های عمومی است.

این در مورد بیان است، در مورد شخصیت انعطاف پذیر! این در مورد ایجاد برند هایی است که اهمیت دارند و واقعی، جذاب، متفکر، عجیب و غریب، شاد، یا به طور استثنایی شفاف در قفسه هستند.

به‌جای اختصاص فضای بسته‌بندی به ادعاهای شرکتی، فراخوان‌ها برای اقدام، و وعده‌هایی که مصرف‌کنندگان خسته و بدبین هستند، بسته‌بندی را با ذهنیت انسانی بیشتری در نظر بگیرید.

زمانی که فضایی را برای انعکاس علایق گسترده‌تر مخاطبان اصلی خود در مورد غذا، دلایل یا فعالیت‌ها اختصاص می‌دهید، یا فقط با برانگیختن واکنش احساسی از طریق ارائه چیزی دوست‌داشتنی، غیرمنتظره، گرم یا دعوت‌کننده، می‌توانید با خریداران در سطحی عمیق و مرتبط ارتباط برقرار کنید.

یک داستان عجیب و غریب شرکتی را به اشتراک بگذارید. هر تصمیمی که بگیرید، نباید شبیه بازاریابی یا تبلیغات ساختگی باشد.

اطمینان حاصل کنید که با تیمی همکاری می‌کنید که به‌روز در مورد نحوه بیان برندها امروزی است و می‌تواند گرایش‌های شرکتی شما را فیلتر کند.

در نهایت، برندها، نه محصولات، غیر قابل تعویض هستند. اولین برندی که وارد بازار می شود، اگر اولین برندی که در قلب و ذهن مردم نباشد، هرگز به جایگاه خود نمی چسبد.

طراحی سایت تهران

5. گزاره ارزشی خود را روشن کنید

دانستن اینکه چگونه می‌خواهید از نظر تقسیم‌بندی ارزش توسط خریداران دیده شوید، می‌تواند راه طولانی را در جهت اطلاع‌رسانی نه تنها به لحن کلی، بلکه همچنین ظریف‌ترین جزئیات بسته‌بندی شما کمک کند.

بدیهی است که اگر شما برند ارزشمندی هستید، اجازه می‌دهید قیمت شما ارزش را به اشتراک بگذارد و بسته‌بندی خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کنید که کیفیتی قابل مقایسه با گزینه‌های با قیمت بالاتر را پیشنهاد دهید.

به یاد داشته باشید، فقط به این دلیل که فکر می کنید محصول شما ممتاز است و می گویید که اینطور است، به این معنی نیست که خریدار آن را اینگونه می بیند. خریدار بر اساس مقایسه محصول شما با سایر بسته‌های قفسه کنار آن، ارزش برند شما را تعیین می‌کند.

6. تفکر خرید را درک کنید

تعجب آور است که چگونه بسیاری از برندها نمی توانند چهار یا پنج محرک خرید برتر را که مصرف کنندگان برای خرید دسته خود استفاده می کنند نام ببرند. اینها متمایزکننده نیستند. این یک لیست ذهنی است که خریداران در قفسه آورده اند تا به آنها کمک کند تشخیص دهند کدام محصولات با شرایط اولیه آنها مطابقت دارند.

این محرک‌ها نه تنها باید بر روی بسته‌بندی و سلسله مراتبی که به کار می‌گیرید، بلکه بر نحوه توسعه و بازاریابی محصولاتتان نیز تأثیر بگذارند.

آیا تحقیقی برای درک محرک های محصول خود انجام داده اید، و آیا بسته شما برای رسیدگی به این موارد کار می کند؟ آیا خریداران محصولی را در دسته شما بر اساس کیفیت درک شده انتخاب می کنند؟ چگونه کیفیت را اندازه گیری می کنند؟ آیا آنها به دنبال پیام‌های مربوط به مزایای سلامتی خاصی هستند؟ آیا آنها نسبت به مواد خاصی محتاط هستند؟ آیا جوایز بر تصمیم خرید آنها تأثیر می گذارد؟ آیا آنها بر اساس طعم و مزه خرید می کنند یا از نظر تنوع؟

اگر مطمئن نیستید که خریداران در دسته شما چگونه خرید می‌کنند، شخصی را استخدام کنید که یک نظرسنجی کمّی و متفکرانه برای کشف این بینش‌ها ایجاد کند، سپس از این اطلاعات برای اطلاع از ویژگی‌های خود و نحوه ویژگی‌های آن استفاده کنید.

7. محصول را تعریف کنید: فرض کنید خریدار چیزی نمی داند!

بسیاری از برندها تصور می کنند که خریدار مایل است یا می تواند نقاط را به هم متصل کند تا بفهمد محصولات آنها در مورد چیست. اگر دسته یا بخش محصول شما در حداقل 50٪ از یخچال ها یا انبارها نشان داده نمی شود، از راه خود برای ارائه زمینه استفاده نکنید.

به مصرف کننده نشان دهید که با محصول چه کند. در سناریویی مانند این، هیچ چیز نمی‌توانید روی بسته‌ای قرار دهید که ارزش بیشتری را برای خریداران فراهم کند تا آزمایش شوند.

8. با در نظر گرفتن فروشگاه طراحی کنید

بسته بندی موثر در فروش، واقعیت های محیط فروشگاه فیزیکی را نشان می دهد. درهای فریزر مات شده دید را مبهم می‌کنند، برچسب‌های آویزان به محصولات موجود در قفسه زیر نفوذ می‌کنند، چراغ‌ها باعث بازتاب و سایه می‌شوند، و ترجیحات خرده‌فروشان برای جوراب ساق بلند متفاوت است. بسیار مهم است که این عوامل را درک کنید، و این جنبه‌ها هستند که باید روی لایه‌های بسته‌بندی که استفاده می‌کنید.

رسانه هنر برتر مجری طراحی بسته بندی، طراحی لوگو، طراحی کاتالوگ و طراحی سایت و ثبت لوگو شما است جهت مشاوره و استعلام قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید و نمونه کارها را در آدرس وب سایت رسانه هنر برتر می توانید ببینید.

دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، خیابان پسیان، برج الماس، طبقه ۷، واحد ۷۶

 تلفن: 09124184600

دفتر اصفهان: شیخ صدوق شمالی، جنب پل هوایی میر، مجتمع اداری پاراکس، طبقه اول، واحد A3

تلفن: 09133055156

www.saynadesign.com

کد خبر 1573560

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برای خریداران بسته بندی برای خرید بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی باید در اولویت قرار بگیرد چرا که بسته‌بندی نقش مهمی در جذب مشتری دارد.

جواد واحدی ۱۱ اردیبهشت در بازدید از مدرسه هدایت که تبدیل به موزه صنایع‌دستی شده است با اعلام این مطلب اظهار کرد: مدرسه هدایت ارومیه پس از تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و مرمت آن به یک بنای پویا تبدیل شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: راه‌اندازی موزه صنایع‌دستی در این مکان نیز یک ایده جالبی بوده که هنر اصیل مردم این دیار در این بنای تاریخی به نمایش درآمده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای معرفی هر چه بیشتر صنایع‌دستی آذربایجان غربی می‌توان یکی از میادین ارومیه را به‌ نام صنایع‌دستی نام‌گذاری کرد و در طراحی میدان از تعدادی از آثار فاخر صنایع‌دستی استفاده کرد.

محمدرضا طنابی، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در این بازدید گزارشی از عملکرد معاونت صنایع‌دستی در سال گذشته ارائه کرد و گفت: سال گذشته طبق اعلام گمرک میزان صادرات صنایع‌دستی استان ۱۷.۵ میلیون دلار بوده است و در سال ۱۴۰۱ در تولید صنایع‌دستی چوبی رتبه سوم و در مجموع تولیدات صنایع‌دستی رتبه پنجم را کسب کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن