Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس کمیته امداد امیرآباد دامغان از اهدا کمک هزینه به ۱۲۰۰ دانش آموز محروم این منطقه خبر داد.

مهدی رومانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این دستگاه حمایتی به هر کدام از یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز محروم امیرآباد و  روستاهای این بخش ۲۰۰ هزار تومان کمک هزینه تحصیلی اهدا کرده است.

وی ادامه داد: این نهاد پیش از این نیز برای تعدادی از دانش آموزان نیازمند نیز تبلت خریداری و اهدا کرده بود تا بتوانند از آموزش های مجازی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رومنانی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری این پک دانش آموزی شامل لوازم التحریر به ارزش هر پک ۲۰۰ هزار تومان بین ۱۲۰۰ دانش آموز نیازمند منطقه امیرآباد توزیع شد اضافه کرد: تا پایان سال جاری ۲۰ مورد جهیزیه به ۲۰ خانوار نوعروس نیازمند منطقه امیرآباد نیز اهدا خواهد شد،

مدیر کمیته امداد امیرآباد همچنین از رونمایی از کد کیو آر در کمیته امداد امام خمینی (ره ) امیرآباد خبر داد و افزود: آیین مراسم رونمایی از کد کیو آر ( QR) در کمیته امداد امام خمینی (ره ) امیرآباد روز گذشته با حضور فرمانده حوزه خاتم الانبیا شهر امیریه ، امام جماعت و اعضای شورای شهر امیریه، رئیس اداره مشارکت های کمیته امداد استان سمنان و مسئولین مراکز نیکوکاری شهر امیریه برگزار شد .

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) امیرآباد گفت : با رونمایی از کد کیو آر (QR) از این پس مشترکین صدقات کمیته امداد شهر امیریه می توانند با وارد کردن این کد صدقه خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دامغان كميته امداد کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد سمنان کمیته امداد شهر امیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم قدرتمند چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

 تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی‌های پیاپی و عبور از تیم‌های قدرتمندی چون آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود ظهر امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در صربستان، دیدار حساسی را مقابل چین تایپه برگزار کرده و راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

در دیدار نیمه‌نهایی که بنا به قوانین ISF (فدراسیون جهانی ورزش مدارس) برنده به صورت سه دست از پنج دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی دانش‌آموزی ایران پس از شکست در دو دست اول با نتیجه مشابه ۲۸ بر ۲۶، در دست‌های سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد تا کار به دست پنجم بکشد. دانش‌آموزان والیبالیست کشورمان در این دست حساس با برتری در رالی امتیازات و تلاش پایاپای حریف، در نهایت توانایی و غیرت خود را به رخ کشیده و با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ دست پنجم را نیز به سود خود خاتمه دادند تا با شایستگی راهی فینال مسابقات شوند.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا راس ۲۰:۳۰ شب به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمانی خواهند رفت که موفق به شکست ترکیه شده و به فینال راه یافته است. آلمان پیش از این یکبار در دور گروهی مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند