Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید که سرمربی اسپانیایی این تیم همواره به دنبال ارائه فوتبال هجومی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوین دی‌بروینه که از سال 2015 در عضویت منچسترسیتی است و از سال 2016 زیرنظر پپ گواردیولا در این تیم بازی می‌کند، در تازه‌ترین اظهارنظر در تمجید از این مربی اسپانیایی گفت: خیلی‌ها این را درک نمی‌کنند، اما پپ ترجیح می‌دهد با اصول فوتبالش شکست بخورد تا اینکه با تاکتیک‌های ضدحمله به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عاشق فوتبال هجومی است.

هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی با اشاره به اینکه پپ همیشه غرق در تاکتیک‌ها است، افزود: ما همیشه پیش از بازی‌های‌مان جلسه‌ای داریم و گواردیولا می‌گوید ما در این بازی این کار و آن کار را انجام خواهیم داد و وقتی جلسه تمام می‌شود به او می‌گوییم "هِی پپ، خب چه کسانی بازی خواهند کرد؟" چون گاهی اوقات فراموش می‌کند بگوید که چه کسی قرار است بازی کند!

گواردیولا: استرلینگ؟ بارسلونا می‌تواند هر کدام از بازیکنان ما را که می‌خواهد، جذب کند

دی‌بروینه 30 ساله که تا سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد، این فصل در 14 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار سه گل‌زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گواردیولا منچسترسیتی گواردیولا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!

طرفداری | هفته‌ها از حذف منچستر سیتی در اروپا گذشته و شاگردان پپ گواردیولا درگیر مبارزه برای قهرمانی لیگ هستند، اما خاطره حذف مقابل رئال مادرید تا مدت زیادی قرار است در ذهن هواداران و بازیکنان این تیم بماند، مخصوصا برناردو سیلوا. ستاره پرتغالی که یکی از پنالتی های سیتیزن‌ها را در ضربات پنالتی از دست داد، در مصاحبه با تی ان تی اسپورتس در مورد غیرقابل کنترل بودن تیم سفیدپوش صحبت کرد.

رئال مادرید تیم عجیبی است. گاهی به نظر می‌رسد که شما بازی را کنترل می‌کنید و ناگهان، آن‌ها دو بار ضدحمله می‌زنند و دو گل می‌زنند، چون بازیکنان‌شان از نظر انفرادی خیلی خوب هستند. آن‌ها در ضدحمله آنقدر سرعتی و قدرتمند هستند که کنترل کردن‌شان کار راحتی نیست.

معضل بازی مقابل رئال مادرید 

اگر با بازیکنان زیادی حمله کنید، آن‌ها ضدحمله می زنند. اگر با بازیکنان زیادی حمله نکنید، احساس می‌کنید که به اندازه کافی برای حمله کردن به آن‌ها موثر نیستید. بنابراین گرفتن این تصمیمات کوچک در بازی دشوار است. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!