Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: به زودی امکان سفر جاده‌ای با حمل و نقل عمومی به این کشورهای همسایه فراهم می‌شود.

به گزارش ایلنا، داریوش امانی در جمع خبرنگاران از آغاز سفرهای زمینی از طریق حمل و نقل عمومی جاده‌ای به سوریه و ترکیه خبر داد و گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم و به زودی امکان سفر جاده‌ای با حمل و نقل عمومی به این کشورهای همسایه فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره حذف پروتکل فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها اظهار داشت: از اول آذرماه پذیرش مسافر در اتوبوس‌ها و حمل و نقل عمومی جاده‌ای بر اساس کارت واکسیناسیون خواهد بود.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره تغییر قیمت بلیت اتوبوس به دلیل پذیرش صد در صدی مسافران از آذرماه گفت: در ایام کرونا قیمت بلیت اتوبوس افزایش بالایی نداشت و طبق برآوردهای صورت گرفته شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای در این دوره متوجه خسارت سه هزار میلیارد تومانی شده‌اند.

امانی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که در اوایل شیوع ویروس کرونا بحث سفر تا چند ماهی تعطیل شد و پس از سر گرفته شدن سفرها پروتکل‌های بهداشتی اعمال شدند و پذیرش مسافر در هر دستگاه اتوبوس مینی‌بوس و کرایه سواری بر اساس پروتکل ها محدود شد و کاهش پیدا کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در این شرایط جابجایی مسافران برای شرکت‌های حمل و نقلی صرفه اقتصادی نداشت اما تمام شرکت‌ها به وظایف و مسئولیت‌های خود متعهد بودند.

امانی تاکید کرد:‌ سالانه 240 میلیون نفر از طریق حمل و نقل عمومی جاده‌ای جابجا می‌شوند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در گفتگوی ویژه خبری تلویزیون درباره قرارداد شهرداری تهران با چین در حوزه واردات واگن و اتوبوس برای حمل و نقل عمومی تهران توضیحاتی داد که مهمترین بخش های آن را در زیر می ‌خوانید:

* او درباره اینکه چرا شهرداری تهران با چین قراداد بست: ۶۶ درصد رفت و آمد تهران با حمل و نقل شخصی است و ما در زیر ساخت دچار عقب افتادگی تاریخی هستیم. ما در داخل هر ظرفیتی بود دنبال کردیم و ۳ هزار اتوبوس داخلی قرارداد بستیم از ۱۱ هزار دستگاهی که تهران نیاز داشتیم. ما ۱۸۸۰ اتوبوس تحویل گرفتیم که ۸۶۰ دستگاه آن کار می کرد الان ۲۱۰۰ اتوبوس فعال داریم که در چند روز آینده به ۲۴۰۰ دستگاه می رسد.

* ۷۲ هزار تاکسی در تهران داشتیم که فرسوده بود یا ۶ هزار ون داشتیم که برای ۱۵ سال پیش بود. در مترو نیز یک عقب افتادگی جدی داریم لذا موضوع توسعه زیرساختهای شهر از جمله مترو بود.

ادامه دارد....

کد خبر 848550 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهردارى تهران ایران و چین شهردار

دیگر خبرها

  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد