Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – کیکاوس سعیدی در نشست خبری کمیته ملی المپیک که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران برگزار شد. قبل از ورود به فضای انتخابات سه ملاحظه از طرف صالحی‌امیری ابلاغ شد. اول شاهد حضور حداکثری ورزشکاران باشیم، دوم انتخابات در سلامت کامل برگزار شود و سوم اینکه آیین‌نامه ورزشکاران به طور کامل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور اول کمیسیون با چالش‌ها و فراز و نشیب‌ها همراه بود و در چهار سال سه رییس منصوب شد.

* ستاد نظارت بر فرآیند انتخابات تشکیل شد. ۱۳۲ نفر رای دادند و ۵۶ نفر هم کاندیدا بود که یک نفر انصراف داد. تعداد رای دهنده‌ها نسبت به دوره قبل افزایش داشت. کاندیدا‌ها از ۱۷ رشته ورزشی بودن و ۱۵ فرد منتخب از ۱۰ رشته هستند که ۸ رشته آن المپیکی هستند.

*علی رغم اینکه ۲۴ ساعت برای اعلام اعتراض وقت گذاشتیم، هیچ اعتراضی انجام نشد.

* کمیسیون ورزشکاران نقش مشورتی دارد و عزیزان نباید قول و وعده و وعید بدهند. کمیسیون ورزشکاران یک پل ارتباطی بین ورزشکاران، قهرمانان و کمیته ملی المپیک است. این کمیسیون طی روز‌های آینده با حضور صالحی‌امیری کار خود را آغاز می‌کند. بیشتر بخوانید: سلیمی: هیچ ورزشکاری به قصد ریاست به کمیسیون ورزشکاران نیامده/ هدفمان دفاع از حقوق ورزشکاران است

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کیکاوس سعیدی کمیسیون ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از برگزاری جلسه اولیه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی، اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب رئیس و دبیر کمیسیون مطرح شد. 

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی مدعی شد که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است: "طبق آیین‌نامه باید همه اعضای کمیسیون حضور فیزیکی داشته باشند و به‌صورت آنلاین نمی‌توانند رای بدهند اما آقای کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به‌صورت آنلاین رای دادند و یکی از بزرگترین تخلفات هم این بود که آقای تفتیان تماس گرفتند و رای آقای قنبرزاده را گرفتند."

در پی این اعتراض امروز پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد که این انتخابات تکرار خواهد شد: "ما هر چیزی که وزارت برای ما ابلاغ کند مبنی بر لغو یا تأیید، انجام می‌دهیم. شکل برگزاری کمیسیون مشکل نداشته است، اما دو نفر در جلسه به‌صورت آنلاین حضور داشتند و نماینده وزارت هم گفت که ایرادی ندارد آنها رأی بدهند. در آیین‌نامه آمده است که جلسه با دو سوم اعضا تشکیل شود که این اتفاق رخ داده. رأی‌گیری هم دو بار انجام شد که تکرار این رأی‌گیری به دلیل ناآگاهی ورزشکاران بوده است. به هر حال تصمیم بر آن شده است که انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای انتخاب نفرات حاضر در مجمع، مجدداً انجام شود."

از آنجایی که انتخابات فدراسیون دوومیدانی به زودی برگزار می‌شود، انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید در جلسه بعدی ورزشکارانی که می‌توانند در انتخابات حاضر باشند نیز معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی