Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی؛ دکتر «عبدالحسین کلانتری» را به مدت دوسال به عنوان «معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت «معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با تکیه بر تجربیات و دستاوردهای چهار دهه گذشته، تحولی فرهنگی و اجتماعی متناسب با ارزش‌ها و باورهای دینی، انقلابی و میهنی در مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی با هدف زمینه‌سازی برای تحقق «تمدن نوین اسلامی» و شعارِ محوری دولت سیزدهم؛ «دولت مردمی، ایران قوی» با رویکردی «حکمت‌بنیان» صورت پذیرد.

امید است در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «سند دانشگاه اسلامی» و «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در حوزه علم و فناوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با همکاری و هم‌افزایی با معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی مؤسسات آموزش عالی موفق و سربلند باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

کلانتری (زاده ساری _۱۳۵۶)، دارای دکترای تخصصی جامعه‌شناسی، عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه تهران است. وی پیش از این مسئولیت‌های اجرایی مختلفی در حوزه فرهنگی اجتماعی داشته است. مدیرکل پژوهش‌های رادیو، معاون آموزش و پژوهش دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور در کارنامه کاری وی دیده می‌شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سابق وزارت علوم، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

کد خبر 5353340 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری حکم انتصاب وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران دانشگاه آزاد اسلامی آموزش حضوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور شورای عالی انقلاب فرهنگی خوابگاه دانشجویی حکم انتصاب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشجویان آموزش پزشکی سازمان امور دانشجویان فرهنگی و اجتماعی معاون فرهنگی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور صابر جعفری کافی‌آباد، رئیس مرکز، و سجاد یاهک، معاون مرکز، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد. 

در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله پژوهشی مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی داده خواهد شد.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز  مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری خواهد بود.

در این نشست همچنین درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیح داده خواهد شد.

از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران  و اصحاب رسانه دعوت می‌شود در این نشست خبری شرکت فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور