Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، روز گذشته شهر بیرم مشهور به دارالاولیا لارستان، میزبان مادری دلسوخته از شهرستان شوش خوزستان بود که پس از سه دهه چشم انتظاری، حسرت، رنج و دوری اکنون فرزندش را یافته بود و حالا نمی دانست با او درد دل کند یا برایش نغمه مادرانه لالایی بخواند یا  از روزهای سخت دوری گلایه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهید رحیم غلامزاده متولد هفتم فروردین ماه ۱۳۴۶ در تاریخ چهارم تیرماه ۱۳۶۷ یعنی دو ماه قبل از اتمام جنگ در جزیره مجنون به درجه رفیع  شهادت نائل شد.
این شهید والامقام به همراه یک شهید دیگر به عنوان شهید گمنام در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ با حضور مردم شهیدپرور بیرم لارستان تشییع شده بود و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

پیکر پاک و مطهر شهید رحیم غلامزاده اهوازی از شهدای هشت سال دفاع مقدس شوش دانیال که پیش از این به عنوان شهید گمنام در بخش بیرم لارستان آرمیده بود، پس از ۳۳ سال در ۱۲ آبان ۱۴۰۰ شناسایی شد و روز گذشته مادر را در کنار خود یافت.

دیدار این مادر و فرزند همه را منقلب کرده بود از مداحان و نوحه خوانانی که آوای «شهید گمنام سلام» ، «مادر عزیزم سلام ما همه فرزند توییم» را زمزمه می کردند تا خیل عاشقان خط سرخ شهادت که با چشمان اشکبار خود بر تپه نورالشهدا میهمان این محفل زیبا شده بودند.

 

علاوه بر مردم شهید پرور بیرم جمعیت بسیاری از مردم و مسئولان استانی و  شهرستانی و حتی از مناطق لامرد و هرمزگان در این مراسم برای استقبال و ارج گذاری به مادر گرانقدر و دلسوخته شهید غلامزاده حاضر شده بودند.


خودروی حامل مادر شهید غلامزاده بارها در میان انبوه جمعیت  شهید پرور بیرم لارستان متوقف می شد و این مردم خونگرم رسم میهمان نوازی را چه از شهید غلامزاده و چه خانواده و مادر ارجمندش به جا آوردند.

خانواده و مادر شهید گرانقدر رحیم غلامزاده رضایت دادند که  همچنان که تا الان پیکر پاک فرزندشان مهمان و ملجأ مردم شهید پرور بیرم بوده است باز هم فرزندشان در این خطه بماند و زیارتگاه مردمان ولایتمدار بیرم باشد.

انتهای پیام/ف
 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید غلامزاده انتظار شوش خوزستان بیرم لارستان شهید غلامزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

 پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • پایان انتظار برای سفر به سرزمین وحی
  • غیرتی که در خون غلتید
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه