Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این پیام که روز سه‌شنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: حمد و سپاس خداوند عزت‌دهنده را سزاست به یمن نعمت بی بدیل بصیرت و عزت که به ملت بزرگ ایران اسلامی عطا داشته و این ملت قهرمان، تحت زعامت رهبری مقتدر و عظیم الشأن، همواره در بزنگاه های مهم تاریخی نقش آفرینی کرده و تاریخ را مملو از افتخار آفرینی خود کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام افزوده است: مردم انقلابی استان کردستان، امروز در آوردگاهی دیگر، با حضوری پرشور و حماسی پیام بزرگی را به سرتاسر جهان منتقل کردند و آن پیام، بیداری، ایستادگی و بصیرت همیشگی این مردم در برابر هجمه‌های پیدا و پنهان دشمنان کوردل این سرزمین بود که رساتر از همیشه از لسان زن و مرد و پیر و جوان این استان سرداده شد.

در ادامه پیام آمده است: بدون شک نام بلند بانوی شهید فاطمه اسدی برای همیشه بر تارک تاریخ مقاومت و ایثار این استان خواهد درخشید، و استقبال با شکوه مردم از این بانوی سرافراز نیز نقطه امیدی برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بر خود لازم می‌داند به پاس این حضور حماسی و دشمن‌شکن در مراسم تشییع و تدفین بانوی شهید فاطمه اسدی، از آحاد مردم بصیر و انقلابی این استان به ویژه خانواده معزز شهدا،جانبازان و ایثارگران، علما و فضلا، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، مقامات کشوری و لشکری، مدیران، کارگران، اصحاب رسانه، اصناف، هنرمندان و به ویژه جوانان پرشور و انقلابی، تشکر و قدردانی کرده و عزت و سربلندی شما مردم قهرمان را از خداوند متعال مسئلت کند.

شهیده فاطمه اسدی در سال ۱۳۳۹ در روستای باقرآباد از توابع شهرستان دیواندره به دنیا آمد و سال ۱۳۶۳ برای آزادی همسرش از دست یکی از گروهک های معاند به اردوگاه آنان می‌رود و پس از یک ماه آزار و شکنجه توسط این گروهک‌ها مظلومانه به شهادت می رسد.

پیکر مطهر این بانوی شهید پس از ۳۷ سال سرانجام در روز ۱۷ آبان سال ۱۴۰۰ در کوههای چهل چشمه دیواندره تفحص شده و نامش به عنوان اولین شهیده تفحص شده کشور برای همیشه ماندگار شد.

پیکر این شهیده بزرگوار پس از تفحص در روز ۲۰ آبان وارد مشهد مقدس شد و علاوه بر طواف پیکر این شهیده برگرد مضجع منور رضوی، مراسم وداع با پیکر وی با حضور زائران و مجاوران حرم رضوی انجام شد.

پیکر مطهر این شهیده پس از آن روز ۲۱ آبان با استقبال پر شور مردم قم گرد ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) نیز طواف داده شد و سپس برای وداع مردم تهران با این شهیده تازه تفحص شده وارد پایتخت شد.

مراسم وداع با این شهیده روز جمعه هفته گذشته پس از اقامه نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار شد تا بار دیگر مردم انقلابی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند.

در این مراسم آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور و غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس‌جمهوری در جمع تشییع‌کنندگان پیکر شهیده فاطمه اسدی حضور داشتند.

پیکر شهیده فاطمه اسدی روز ۲۳ آبان در استان کرمانشاه با حضور مردم این دیار تشییع شد و روز گذشته در میان استقبال هم شهری‌ها و هم استانی هایش به شهر و دیار خویش بازگشت تا درجوار مرقد بی بی هاجر خاتون (س) خواهر امام رضا (ع) در سنندج برای همیشه آرام گیرد.

سنندج با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت مرکز استان کردستان است.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران کردستان شهیده فاطمه اسدی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران کردستان شهیده فاطمه اسدی جمهوری اسلامی ایران کردستان شهیده فاطمه اسدی سنندج شهیده فاطمه اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان

پیکر مرتضی شفیعی (رهبر و بنیانگذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان)با حضور مردم هنردوست اصفهان،  تشییع و در قطعه نام‌آوران باغ رضوان به خاک سپرده شد.


مرتضی شفیعی در سن ۴۰ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کبد در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز درگذشت.


این هنرمند اصفهانی سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو را داشت.


مرحوم شفیعی، ارکستر ملی اصفهان را در سال ۸۳ راه‌اندازی کرد و در سال ۹۱ رتبه نخست جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.


شفیعی نوازندگی را نزد استادانی، چون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی‌رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد