Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: هزار مازندرانی تمایلی به تزریق واکسن کرونا ندارند و این ‌افراد در معرض بیماری خطرناک و حتی مرگ و میر قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر عمادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تزریق واکسن هیچ خطری برای فرد نخواهند داشت بلکه در صحت و سلامتی و جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران هم بسیار مؤثر و مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از کسانی که واکسن دریافت نکرده‌اند درخواست می‌کنیم حتماً در مراکز تزریق واکسیناسیون حضور یابند و واکسن را تزریق کنند.

وی با بیان اینکه ۲۸۰ هزار مازندرانی هنوز واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، گفت: این افراد با ابتلاء به کرونا به طور جدی در معرض بیماری خطرناک و حتی مرگ و میر قرار دارند.

عمادی افزود: خانواده‌های این افراد هم می‌توانند در معرض آلودگی بیماری کرونا قرار گیرند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: با بازگشایی مدارس افرادی که واکسن را دریافت نکرده‌اند می‌توانند کانون انتقال بیماری به دانش‌آموزان باشند.

عمادی افزود: در ابتدا بسیاری از ایده‌های خرافه تأئید کرده بودند که ممکن است واکسن زده‌ها به بیماری سخت یا سرطان مبتلا شوند که بر اساس تحقیقات به عمل آمده هرگز چنین مطلبی ثابت نشده است.

کد خبر 535762

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران بابل آمار کرونا در بابل ابتلا به کرونا در بابل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل آمار واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون همگانی کرونا مرگ و میر کرونایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نکرده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز‌های آفتابی و به ویژه گرم سال، آنچه در استان خوزستان و به خصوص اهواز نایاب می‌شود، سایه‌ای برای در امان ماندن از تابش مستقیم خورشید و اشعه‌های مضر آن است.

نور آفتاب همه طول موج‌ها را در خود دارد، طول موج‌هایی که به راحتی به قسمت‌های مختلف چشم آسیب می‌رسانند.

دکتر خاتمی نیا، متخصص بیماری‌های چشمی در اهواز می‌گوید: نور آفتاب علاوه بر ایجاد آب مروارید، می‌تواند به قرنیه و حتی شبکیه چشم آسیب بزند.

وی ناخنک را یکی از بیماری‌های شایع در استان خوزستان عنوان کرد و افزود: این بیماری به علت نور شدید آفتاب بروز می‌کند.

دکتر خاتمی نیا ادامه داد: اگر با هر وسیله محافظتی که در اختیارمان قرار دارد بتوانیم شدت نور آفتاب و اشعه خورشید را کم کرده و در حد متعادل نگه داریم، می‌توان از عوارض یادشده جلوگیری کنیم.

در استان خوزستان که شدت نور آفتاب زیاد است، استفاده از چتر می‌تواند یک فرهنگسازی مناسب و مهم در حوزه سلامتی و پیشگیری از بیماری‌های پوستی، چشمی و ... باشد.

دکتر پازیار، متخصص پوست و مو می‌گوید: امواج نامرئی آفتاب در تابستان آسیب جدی به پوست می‌زند و باعث التهاب پوست، قرمزی، ایجاد تاول و... می‌شود.

وی افزود: برای جلوگیری از بروز چنین عوارضی، می‌توان از چتر‌های که اثر مهاری روی امواج مضر نور خورشید دارند، استفاده کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی