Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان پیشکسوت دفاع مقدس گفت: روز حماسه وایثار مردم اصفهان بیانگر وسعت و عظمت مردم این خطه در عرصه حماسه‌آفرینی و الگوی صبر، پایداری و استقامت است.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان ادامه داد: مردم این استان همانند سایر استان‌های کشور در دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند ولی شاخص آن‌ها در تاریخ حماسه کشور، ۲۵ آبان سال ۶۱ بود که ۳۷۰ نفر از فرزندان شهید خود را در یک روز تشییع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بابیان اینکه شهدا و ایثارگران، گنجینه‌ای از آثار دفاع مقدس هستند، گفت: باید با پرداختن بیشتر به حماسه‌هایی همانند ۲۵ آبان سعی شود که رشادت و ایثارگری‌های شهیدان همواره در اذهان زنده بماند و برای نسل جدید نوجوان و جوان به‌عنوان یک فرهنگ به تصویر کشیده شود.

سردار شیروانیان تأکید کرد: باید در این روز در تاریخ دستاورد‌های مهم عملیات محرم ازجمله آزاد شدن بسیاری از نقاط در تصرف دشمن، رشادت‌های رزمندگان آن عملیات و دیگر عملیات دفاع مقدس در قالب خاطره، کتاب و دیگر رسانه‌ها در جامعه منتشر شود.

وی بهره‌گیری از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بابیان نمود‌های عینی آن‌که همانا شهدا، جانبازان و رزمندگان هستند را موجب امیدآفرینی در جامعه دانست و گفت: حماسه ۲۵ آبان حاوی مجموعه‌ای از صبر، امیدواری، استقامت، مقاومت، رشادت و گام‌های مصمم تا دستیابی به پیروزی است.

مردم اصفهان در حماسه ۲۵ آبان ۶۱ بیش از ۳۷۰ شهید عملیات محرم را تشییع کردند.

مردم استان اصفهان در دوران دفاع مقدس ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید، ۵۰ هزار جانباز، سه هزار و ۵۰۰ آزاده و یک‌هزار مفقودالاثر تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماسه وایثار دفاع مقدس تشییع شهدا دفاع مقدس ۲۵ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار مرند در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور با تاکید بر الگوی قرار دادن شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطرنشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از دشمن ندارد.

شهید مدافع حرم محرم علیپور در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان