Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی با توجه به عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس و انسداد خیابان های منتهی به تقاطع مذکور مسیر تردد ۱۷ خط پایانه الهیه این سازمان از روز چهارشنبه، ۲۶ آبان ماه تا اطلاع ثانوی اصلاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد این سازمان از روز چهارشنبه، ۲۶ آبان ماه، با توجه به عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس و انسداد خیابان‌های منتهی به تقاطع مذکور مسیر تردد ۱۷ خط پایانه الهیه را تا اطلاع ثانوی اصلاح خواهد شد که اطلاعات آن در ادامه می‌آید:

خطوط سه، هفت، ۱۳، ۱۳/۱، ۱۴، ۴۲، ۷۳ و ۸۹ از مبدا پایانه الهیه به سمت انتهای خط با حذف مسیر بلوار مجیدیه از خیابان بوستان تردد نموده و پس از ورود به تقاطع آزادگان ادامه مسیر خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطوط چهار، ۱۵، ۱۶/۱، ۱۷، ۱۷/۱، ۱۸، ۱۸/۱، ۱۰۹۷ و ۸۳۱ نیز با توجه به انسداد دوربرگردان بلوار آیت الله رفسنجانی بعد از بلوار الهیه با تردد از بلوارهای محمدیه و امیریه وارد بلوار آیت‌الله رفسنجانی خواهد شد و به مسیر خود ادامه می‌دهد.

همچنین در بازگشت مسیر تردد خطوط سه، هفت، ۱۴ و ۷۳ از انتهای خط به سمت پایانه الهیه از خیابان شهید قنبری به خیابان شهید برادران حسینی اصلاح می‌شود و با ورود به بلوار آیت‌الله رفسنجانی از بلوارهای رحمانیه و محمدیه به سمت پایانه الهیه تردد خواهد کرد.

خطوط ۱۳، ۱۳/۱، ۴۲ و ۸۹ نیز در بازگشت به مقصد پایانه الهیه با عبور از زیرگذر تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس وارد بلوار آیت‌الله رفسنجانی شده و سپس با تردد از بلوارهای رحمانیه و محمدیه به سمت پایانه الهیه تردد دارند.

مسیر سایر خطوط پایانه الهیه در مسیر بازگشت از انتهای خطوط تغییر نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بلوار آیت الله پایانه الهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و هفتم ۵۰ هزار و ۳۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار ۱۹۷ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در فرعی‌های کوچه ۴۵ قصر دشت در منطقه یک، فرعی‌های بلوار استقلال و فرعی‌های خیابان صنعتگر و فرعی‌های خیابان گلبرگ در منطقه ۴ و فرعی‌های کوچه ۵۳ بلوار سرداران شهید در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی فرعی‌های بلوار بهشتی در منطقه یک و خیابان هنر ۳ و فرعی‌های خیابان سفیر امید شهرک آرین در منطقه ۱۰ و سایت میدان مرکزی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۸۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۱۹ هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد