Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه تعداد موارد مثبت در بخش بستری و سرپایی با ۱۴۵ مورد جدید اعلام شده است، گفت: امروز تعداد موارد فوتی بر اثر بیماری کرونا، سه نفر گزارش شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد طاهری بیان کرد: تعداد مراجعین سرپایی با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰۹ نفر بوده که از این تعداد ۷۶ نفر در بخش عادی و ۱۴ نفر در بخش آی سی یو بستری شدند و حال ۳۷ نفر هم وخیم گزارش شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با تعداد آمار بیماران کرونایی در شهرستان‌ها مطرح کرد: شهرستان اسد آباد هزار و ۶۱۶ ، بهار هزار و ۵۴۵، تویسرکان هزار و ۵۶۲، رزن هزار و ۲۲۲، درگزین ۴۰۷، فامنین ۴۰۷، کبودرآهنگ هزار و ۵۱۶ ، ملایر پنج هزار و ۷۱۷، نهاوند چهار هزار و ۱۰۱ ، همدان ۱۱ هزار و ۸۷۰ نفر و خارج از استان ۶۶۰ مورد مثبت اعلام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتی کرونا کروناویروس استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان

ایسنا/کرمان ساعت ۷:۵۳ دقیقه صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه زلزله ۴.۷ ریشتری شهر بلوک فاریاب استان کرمان را لرزاند.

به گزارش ایسنا، این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین و فاصله هفت کیلومتری بلوک، ۲۹ کیلومتری فاریاب و ۳۰ کیلومتری شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان رخ داده است.

گزارش تکمیلی ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید «محمدمهدی فانی» بعد از ۴۰ سال در بشرویه
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان
  • جاده کندوان یک طرفه شد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت