Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:08:55 GMT

کار برای اعتلای اسلام و انقلاب تعطیل‌پذیر نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۳۲۴۱

کار برای اعتلای اسلام و انقلاب تعطیل‌پذیر نیست

ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور بر تعطیل پذیر نبودن کار برای اعتلای اسلام و انقلاب تاکید کرد.

حجت الاسلام رضا عزت زمانی، امروز سه شنبه ۲۵ آبان در جلسه تودیع و معارفه معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سابق و جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه هجرت یکی از درس‌های زندگی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است، اضافه کرد: باید همواره مهیای تلاش خستگی ناپذیر برای مبارزه در مسیر اهل بیت (ع) با دشمنان باشیم و باید بدانیم که کار برای اعتلای اسلام و انقلاب تعطیل پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه رشد پیدا کردن در خلأ بدون حضور در اجتماع، سبب رشد تک بعدی افراد می‌شود، ادامه داد: شما امروز پرچم خدمت گذاری در عرضه فرهنگ را به دست دارید و یکی از پیام‌های مهم تفکر اسلامی این است که با هجرت می‌توان نقشه دشمنان را که قصد خاموشی نور الهی را دارند با کاشتن بذر خط امامت نقش بر آب کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تشکر از زحمات حجت الاسلام سلم‌آبادی در سال‌های که مسئولیت معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی را بر عهده داشته است از معاون جدید تبلیغات اسلامی استان خواست با میدان داری در اعیاد فرهنگی تکیه گاه خوبی برای مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی باشد.

حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز با اشاره به اینکه افتخار همه ما نوکری گرامی‌ترین افراد در پیشگاه خداوند متعال است، اضافه کرد: هر چه انسان فکر و اندیشه کند هیچ خدمتگزاری به اندازه خادمی اهل بیت (ع) نمی‌باشد و تا نفس می‌کشیم باید به خادمی اهل بیت (ع) ادامه دهیم.

وی با قدردانی از خدمات ۳۰ ساله حجت الاسلام سلم‌آبادی در عرصه فرهنگ این مرز و بوم و ترویج فرهنگ و معارف نورانی اهل بیت (ع) از اخلاص و روحیه انجام کار جهادی به عنوان ۲ ویژگی حجت الاسلام قناعت معاون جدید تبلیغات اسلامی استان یاد و اظهار کرد: وی که خدمت خود را از نقطه صفر مرزی خالصانه آغاز و در ادامه در نقاط مختلف استان مشغول خدمت بوده است امروز در مرکز استان باید با تحمل زحمات و سرعت بیشتر به مردم استان خدمت کند.

در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام محمد علی سلم‌آبادی معاون فرهنگی سابق، حجت الاسلام محمد قناعت به عنوان معاون جدید فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی معاون فرهنگی حجت الاسلام اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره طرح «زندگی با آیه‌ها»: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است؛ کار لازم ابتدایی فهم معانی کلام خداوند است.

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای فکری جامعه اسلامی قلم زد/عملیات وعده صادق بسیار گسترده بود
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است