Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دستور رئیس جمهور برای امدادرسانی به زلزله زدگان هرمزگان / تصویری از وزیر امورخارجه در کنار همتای ترکیه ای خودش / سفر مخبر به مناطق زلزله زده استان هرمزگان

محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور گزارشی را از بازدید از آب شیرین کن بندرعباس منتشر کرد:

"معاون اول رویس جمهور از آب شیرین کن بندرعباس بازدید کرد و در جریان روند آبرسانی به مردم قرار گرفت.

دکتر محمد مخبر پس از جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان، به همراه وزیر نیرو و استاندار هرمزگان از آب شیرین کن یکصد هزار مترمکعبی غرب بندرعباس بازدید کرد و با توضیحات مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان از ظرفیت این آب شیرین کن مطلع شد.

به گفته مدیر عامل آب و فاضلاب استان هرمزگان، آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس بزرگترین ظرفیت برای تامین آب بندرعباس است که در مرحله نخست افتتاح آن، آب شهر بندرخمیر و روستا‌های مسیر را تامین کرده است و با بهره برداری از فاز دوم و سوم این طرح، آب شهر بندرعباس از این محل تامین شده و وابستگی بندرعباس به منابع سطحی و زیرسطحی شرق استان به حداقل رسیده است."

علی باقری کنی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه درباره نشست با شرکای چینی و روسی نوشت:

"امروز نشست مجازی مفیدی با شرکای چینی و روسی داشتم؛ با تاکید بر همسویی سه کشور در مقابله با یکجانبه گرایی و تقویت همگرایی در مذاکرات پیش رو، مجددا تصریح شد آمریکا باید همه تحریم‌های غیرقانونی را لغو کند."

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما درباره دریافت پیام‌های مردم پستی را منتشر کرد:

"باسمه تعالی
هموطنان و همکاران عزیزم
سلام علیکم

ایمیل‌ها را به طور روزانه دریافت و بررسی می‌کنم.
پیام‌های پرمهر و سرشار از امیدتان برایم قوت قلب است و مرا برای ادامه‌ی مسیری که آغاز نمودم مصمم‌تر می‌کند.
برخی از پیام‌ها انتقادات و پیشنهاداتی بود که با همکارانم در میان گذاشتم تا با بررسی بیشتر به طور نظام‌مند مورد استفاده قرار گیرد.
پیام‌هایی همچون احیای برنامه‌های تلویزیونی پرمخاطب، ساخت سریال‌های با کیفیت، توجه به تبلیغات تلویزیون، حل مشکل دسترسی به شبکه‌ها، دعوت از بازیگران و هنرپیشگان که سال‌ها از تلویزیون دور بوده اند، حضور جناح‌های مختلف سیاسی و... مسائلی بوده است که برایم ارسال کرده‌اید. آن‌ها را مورد توجه قرار داده‌ام و همکارانم در حال پیگیری شان هستند.
اما پیام‌های همکاران عزیز نیز در حوزه‌های مختلف را مطالعه و بررسی می‌کنم. حقیقتا پیام‌های دلسوزانه و عمیقی ارسال می‌شود که نشان از توجه و دقت نظر همه عزیزان به سازمان صدا و سیماست. بیشتر پیام‌ها در حوزه رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان، شایسته سالاری، جانشین پروری، تربیت نیروی متخصص، تبدیل وضعیت ها، پرداخت معوقات، افزایش پرداختی‌ها، رسیدگی به امور معاونت‌ها و بخش‌های مختلف سازمان و ... بوده است.
همه‌ی پیام‌ها با پیگیری همکاران سازمان با سرعت در حال پیگیری است گرچه ممکن است پیگیری‌ها کمی زمان بر باشد، اما حتما نتیجه بخش خواهد بود. پیام‌هایتان کمک‌کننده و قوت قلب ماست."

مصطفی قمری وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از عملیاتی شدن سامانه پرداخت لحظه ای خبر داد:

"سامانه پرداخت لحظه‌ای (پل) ماه آینده عملیاتی می‌شود.
این سامانه، سرویسی بین بانکی و هماهنگ است که با نظارت بانک مرکزی، تسویه پرداخت‌های لحظه‌ای با حجم انبوه و مبالغ خُرد را در هر ساعتی از شبانه‌روز فراهم می‌کند و انتقال وجه در آن به صورت آنی و بر اساس شماره حساب انجام می‌شود."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امیرعبدالهیان پیمان جبلی باقری کنی سیاسیون ایران آب شیرین کن پیام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم