Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید سلطانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار کرد: شرکت مخابرات خود را خادم مردم می‌داند و اصل «حق با مشتری است» به عنوان فرهنگ مخابرات  پایه‌گذاری کرده و به آن عمل می‌کند.

وی ارائه خدمات و سرویس‌دهی مخابرات به تمام نقاط کشور از کلان شهرها گرفته تا روستاهای دورافتاده و ارتقا شاخص برخورداری مردم از مخابرات را جزو وظایف شرکت مخابرات عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی تصریح کرد: اگر سالانه ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته  باشیم این سرمایه‌گذاری جهشی در تولید صنعت و خدمات ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خسارت زیادی به شرکت مخابرات وارد شده است اظهار کرد: اگر هیچگونه خسارتی به شرکت وارد نشود این شرکت در راستای کمک به توسعه استان‌ها منابعی به استان‌ها اختصاص خواهد داد.

سلطانی یادآور شد: هم‌کدسازی حدود هشت هزار میلیارد تومان خسارت به شرکت مخابرات وارد کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اذعان کرد: در راستای اهداف توسعه‌ای شرکت و تخصیص منابع و اعتبارات استان‌هایی که عقب‌ماندگی‌های بیشتری در حوزه زیرساختی دارند در اولویت قرار دارند.
 
وی تعداد مشترکبن مخابرات در سطح کشور را  ۲۰ میلیون مشترک و تعداد مشترکین پهنای باند ثابت را ۶ میلیون مشترک ذکر کرد.

سلطانی شاخص کیفیت شبکه‌های مخابرات را در سطح استاندارد مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شرکت مخابرات در راستای بهبود ارائه خدمات و رضایتمندی مشترکین گام برمی‌دارد.

وی مباحث حوزه مخابرات را پیچیده توصیف کرد و افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباطات و زیرساخت‌های it به توسعه و ارتقا فرهنگ عمومی در این بخش کمک می‌کند.

وی به تکنولوژی FTTH اشاره کرد و گفت: دولت در تمام دنیا به توسعه تکنولوژی FTTH کمک می‌کند و سرمایه‌گذاری‌های زیادی در این بخش می‌کند.

سلطانی اظهار کرد: هم اکنون ما در بخشی از شهرهای کشور به دلیل دور بودن از مرکز با مشکل کیفیت مواجه هستیم که این مشکلات باید به سرعت برطرف شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات کشور گفت: پس از ۹ ماه بررسی، ۲ بخش تعرفه ثابت و متغییر برای تلفن ثابت  در نظر گرفته شد.

وی اظهار کرد: بررسی‌های سال ۹۹ نشان داده که هزینه تمام شده برای نگهداری یک خط تلفن در هر ماه ۲۱ هزار تومان است.

به گفته وی، بمنظور متعادل نگهداشتن قیمت‌ها پیشنهاد کردیم  از روستاها مبلغ کمتری دریافت شود تا اینکه میانگین آن ۱۶ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ۲۰ میلیون کاربر فعال و بیش از ۶ میلیون کاربر پهنای باند ثابت در کشور داریم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری مخابرات رسانه نشست خبری سرمایه گذاری شرکت مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است