Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت درپیش بودن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج عظیم‌ترین و ماندگارترین یادگار حضرت امام راحل به شمار می‌رود و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف حضور داشته است.

وی با بیان اینکه تهدیدات با توجه به ظرفیت موجود در بسیج به فرصت تبدیل شده است، گفت: در حوزه‌های مختلف اجتماعی، امنیتی، مسائل و بلایای طبیعی شاهد حضور و نقش آفرینی بسیج برای فرصت آفرینی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه حضرت امام راحل همه افراد را تحت تفکر بسیجی برای انقلاب اسلامی گردهم آورده است، گفت: بسیج ثمره آینده نگری حضرت امام راحل است و می‌تواند تهدیدات دشمن را که هر روز با شیوه وابزار مختلف علیه انقلاب کار می‌کند، خنثی کند.

سردار مسلمی حضور مردم و تبعیت از رهبری ولایت فقیه را از جمله ویژگی‌های برجسته ملت ایران برشمرد و با اشاره به جنگ شناختی علیه کشور ادامه داد: وقتی در حوزه ادراکات مهندسی صورت گیرد و هنجار تبدیل به ناهنجار شود، به سختی می‌توان آن را تغییر و تشخیص داد و داعش نوع و موجی از جنگ شناختی است.

فرمانده سپاه کربلا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه بزرگترین راه مقابله با استکبار، خدمت رسانی به مردم است، اشاره کرد و گفت: خدمت رسانی سبب امیدآفرینی در جامعه می‌شود و یاس و ناامیدی در مردم را از بین می‌برد.

وی شعار محوری هفته بسیج را بسیج پاره تن مردم برشمرد و گفت: این شعار برگرفته از فرمایش مقام معظم رهبری است و نشان می‌دهد بسیج جنس مردمی دارد و نباید خود را از مردم جدا کند.

سردار مسلمی تصریح کرد: ۶۱ عنوان برنامه در موضوعات مختلف اجتماعی، علمی، ورزشی و فرهنگی و غیره تهیه شده است و ۹ هزار و ۴۴ برنامه در استان اجرا می‌شود و دیدار با هزار و ۱۲۷ خانواده معظم شهیدان از جمله برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه کربلا، دیدار با ۹۰۰ خانواده ایثارگران، برپایی ۶۰۵ یادواره شهید، برگزاری دو هزار و ۱۲۴ مسابقه ورزشی، ۸۷ نمایشگاه دفاع مقدس در استان، ۸۴۶ نشست بصیرتی، تولیدات فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج ذکر کرد.

وی به طرح تولید و خودکفایی زنجیره شیر و گوشت در هزار جریب را از جمله طرح‌ها ذکر کرد.

سردار مسلمی با اشاره به انتصاب استاندار جدید و عنوان اینکه با تمام توان حمایت خواهیم کرد، گفت: عده‌ای درپی تخریب دولت انقلابی هستند در حالی که باید به دولت اعتماد کنیم تا کارش را به درستی انجام دهد و امیدوارم با انتخاب مدیران خوب و توانمند، هماهنگی خوبی در استان شکل گیرد.

وی با بیان اینکه دیدگاه استاندار جدید شبیه دیدگاه آقای رئیسی است، به ورود بسیج در حوزه تنظیم بازار و قیمت‌ها اشاره کرد و گفت: قرارگاهی در این زمینه تشکیل شده است و دنبال آن هستیم از مبدا پیگیری قیمت‌ها، نحوه قیمت گذاری ها وحذف واسطه‌ها را داشته باشیم و تمام تلاش این است که نگرانی مردم را درباره عدم ثبات در بازار را ساماندهی کنیم.

کد خبر 5353473

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری سپاه کربلای مازندران هفته بسیج زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا گرگان کتاب و کتابخوانی اردبیل شیوع کرونا هفته بسیج حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی