Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سیزدهمین جلسه شورای شهر خرمشهر با حضور ۶ عضو و غیبت منصور کعبی و با دستور اعلام اقدامات پیش از فصل بارندگی برگزار شد.

مهدی مطور معاون خدمات شهری شهرداری خرمشهر گفت: لایروبی کانال‌های سرپوشیده میدان مطهری به طول ۲هرار و ۳۰۰ متر به طول هزار متر و دیگر مناطق همچون جوی‌های روباز سوم خرداد انجام شد و تمام سپتیک‌های فاضلاب دارای پمپ هستند؛ و مشکل خاصی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید کوتیان معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و شهرسازی شهرداری خرمشهر در این نشست اظهار کرد: لایروبی مجاری فاضلاب و انهار رو باز در حال انجام است با این حال در بیش از ۱۰۰ نقطه در خرمشهر پس زدگی فاضلاب وجود دارد.

او ادامه داد: برآورد برای لایروبی انهار تمام شهر انجام شده، اما مبلغ به دست آمده است رقم بزرگی است که با توجه به توان مالی شهرداری انجام آن امکان پذیر نیست.

کوتیان بر لزوم مشارکت تمام دستگاه‌ها در راستای اجرایی شدن این پروژه تاکید کرد و گفت: با وجود اینکه طبق طرح تفصیلی لایروبی و خدمات رسانی تا نهر ۵ محرزی بر عهده شهرداری است و بقیه آن خارج از طرح است، اما در رابطه با این مناطق بقیه دستگاه‌ها از انجام مسئولیت خود شانه خالی کرده و شهرداری به تنهایی متحمل انجام این کار فقط بر اساس یک توافق انجام شده در دوره شورای شهر وقت شده است.

او در ادامه به اجرای طرح بازآفرینی بافت فرسوده در خرمشهر اشاره کرد و گفت: در قالب اجرای بازآفرینی ۲۰ نقطه بحرانی در خرمشهر لایروبی و بهسازی می‌شود.

مجید حیدری عضو شورای شهر خرمشهر به اجرای بدون بررسی طرح بازآفرینی انتقاد کرد و توضیح داد: این طرح منفک است و اجرای مراحل مطالعاتی در فصل خشک که آبگرفتگی وجود نداشت انجام شده و مطالعات توپوگرافی در اجرای آن نادیده گرفته شده است و می‌طلبد مطالعات اولیه و بررسی‌های دقیق انجام شود.

او همچنین خواستار ورود تمام دستگاه‌ها برای اجرای طرح لایروبی انهار شد و گفت: برای لایروبی و دیوار کشی اعتباری در حدود ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است که همه باید در تامین و اجرای آن مشارکت کنند.

محمد جواد بچاری یکی از اعضای شورای شهر خرمشهر در این نشست علنی به مشکلات جمع شدن پسماند‌ها در معابر اصلی اشاره کرد و گفت: مشکلی که باعث سد معبر شده، جمع آوری پسماند بازار صفا است که تردد در خیابان چهل متری را مختل کرده و باید در این خصوص تذکر داده شود.

حسن پور حمزایی یکی دیگر از اعضای شورای شهر خرمشهر خواستار تذکر به ادامه برق درباره تاریکی معابر و به شهرداری در خصوص سگ‌های ولگرد شد.

عبدالنبی پور خلف رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر نیز در این نشست گفت: خاموشی‌ها مشکلات متعددی ایجاد کرده است که با رئیس اداره برق خرمشهر صحبت شد و قرار است در همین راستا نشست مشترکی برگزار شود.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر خرمشهر لایروبی انهار شورای شهر خرمشهر دستگاه ها انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان

 عزتی با اشاره به اهمیت آب و روش‌های صرفه جویی در آب کشاورزی گفت: با مرمت و لایروبی دو رشته قنات به طول ۴۵۰ متر در روستا‌های صیفار و کلو  ورزقان موجب افزایش دبی آب خروجی از این قنات شده است.

وی افزود: هزینه مرمت و لایروبی این قنات مبلغ ۷۰۲ میلیون تومان است که از محل اعتبارات استانی تامین شد.

مدیر جهادکشاورزی ورزقان افزود: اراضی پایاب این قنات ۴۰ هکتار می‌باشد که با اتمام پروژه از آب مطمئن برخوردار می‌شوند و بهره وری استفاده از آب کشاورزی افزایش می‌یابد.

وی افزود: مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ورزقان براساس سیاست افزایش بهره وری استفاده از آب کشاورزی تلاش دارد با تامین منابع مالی پروژه‌های آبیاری باعث توسعه آبیاری‌های نوین در این شهرستان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان