Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@15:46:20 GMT

دستگیری سارقان میلیاردی مرسولات پستی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۴۰۳۷

دستگیری سارقان میلیاردی مرسولات پستی

آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر امان‌اللهی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مرسولات پستی در شهرستان شهرکرد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع‌‌آوری شده از صحنه‌های سرقت، مشخصات سه سارق مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه سه سارق دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

امان‌اللهی افزود: سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به ۵۹ فقره سرقت مرسولات پستی، اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌ساز در شهرکرد اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان تعداد قابل توجهی مرسولات پستی، سیم و کابل برق کشف شد گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پلیس برخورد با سارقان را به جدیت در دستور کار قرار داده افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مرسولات پستی شهرکرد سرقت مرسولات پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد