Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:41:19 GMT

تهیه و توزیع اقلام ضروری در رامهرمز

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۴۱۶۰

تهیه و توزیع اقلام ضروری در رامهرمز

آریا ارزانی بیرگانی رئیس اداره صمت رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: روغن، برنج، مرغ منجمد، شکر، برای تنظیم بازار شهرستان دریافت و از طریق کارگزاران بین واحد‌های صنفی داده شد که بین مردم توزیع شد.

او با بیان اینکه برنج ۵۰ تن در آبان ماه توزیع شد، افزود: ۱۵ تن مرغ منجمد توزیع شد و ۱۰۰ تن دیگه به کارگزار نامه زدیم که از استان دریافت کند و در رابطه با بازدید، بازرسان هر روز بر اقلام کالای اساسی تنظیم بازار نظارت کامل دارند و همه اقلام براساس قیمت‌های دولتی توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزانی بیان داشت: از اوایل امسال تاکنون حدود ۱۰هزار بازدید از واحد‌های صنفی و صنعتی داشتیم که ۶۵۷ تا پرونده تخلفات داشتیم که برای تعزیرات ارسال شد و ارزش ریالی تخلفات بالای ۲۷ میلیاردریال است، نوع عمده تخلفات درج نکردن قیمت و صادر نشدنصورت حساب، گرانفروشی، کم فروی، عرضه خارج از شبکه بود.

رئیس اداره صمت رامهرمز تصریح کرد: ۱۷ پرونده تخلفات مرغداری‌ها را بررسی کردیم که از سوی جهاد کشاورزی برای ما ارسال شد که تشکیل پرونده دادیم و نزدیک به ۹۰ پرونده برای نانوایی‌ها به دلیل کم فروشی تشکیل پرونده دادیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقلام پرمصرف تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت