Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ زینب سلیمانی، فرزند شهید سلیمانی در مراسم تشییع و تدفین بانوی شهیده فاطمه اسدی در سنندج گفت: بی‌شک پدرم بر اساس خوی همیشگی‌اش، امروز در کنار ماست و ان‌شاالله در بهشت‌ برین، خوش‌آمدگوی این بانوی قهرمان است. پدرم به او خواهد گفت که فرزندانی از مادرانی همچون تو، برای دفاع از سرزمین‌های اسلامی و حرمِ جمهوری اسلامی، مردانه در برابر صهیونیسم بین‌الملل ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

 

فرزند شهید سلیمانی گفت: شیعه و سنی در مکتب حاج قاسم تفاوتی نداشت/ حاج قاسم برای همه آزادی‌خواهان و مظلومان جهان می‌جنگید

به نمایندگی از خانواده شهید سلیمانی، دست یکایک شما مردم کردستان را می‌بوسیم و این شعار نیست و ما خودمان را خادم مردم می‌دانیم.

در مکتب حاج قاسم، شیعه، سنی و مسیحی تفاوتی نداشت چراکه برای همه مظلومان و آزادی‌خواهان جهان می‌جنگید.

از اینکه امروز در جمع مردم کردستان حضور دارم افتخار کرده و خاضعانه در برابر محبت مردم این دیار تعظیم می‌کنم. حاج‌قاسم به کردستان بسیار علاقمند بود و این را در سیر زندگی‌ ایشان می‌توان دید.

امثال دموکرات‌های داعش‌مسلک بدانند که پرچم شهادت هرگز بر زمین نمی‌ماند و یاد و نام شهیده فاطمه اسدی، رهایی‌بخش ملت از اسارت دنیوی شد و مادرانه همه ملت را گرد هم جمع کرد تا عاقبت بخیر‌ی را مسالت کنند.

حجم ویدیو: 9.90M | مدت زمان ویدیو: 00:02:47 دانلود ویدیو

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا سردار سلیمانی شهید سلیمانی زینب سلیمانی فاطمه اسدی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی در فضای مجازی با توجه به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا به دست خانم نازنین فاطمه عیدیان در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت: سال گذشته در نشستی، خدمت خانم نازنین فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمشان بودم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه، تلاش، توکل، ایمان و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌ سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است.   بهادری جهرمی، ضمن تبریک به خانم عیدیان برای قهرمانی و شکستن حد نصاب دوی ۴۰۰ متر آسیا، ابراز امیدواری کرد که ان‌شاءالله، این بانوی ورزشکار ایرانی، قهرمانی المپیک را نیز به‌ دست خواهد آورد.

دیگر خبرها

  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • اظهارات سردار رادان درباره چرایی طرح حجاب: چشم مردم به بی‌حیایی عادت کند، غیرت گرفته می‌شود
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟