Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@22:27:11 GMT

تکرار یک اتفاق بعد از ۲۴ سال برای تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۴۲۷۴

تکرار یک اتفاق بعد از ۲۴ سال برای تیم ملی

امیر عابدزاده در دیدار تیم ملی مقابل سوریه به عنوان گلر فیکس در ترکیب قرار گرفت.

به گزارش مشرق، احمدرضا عابدزاده گلر افسانه ای فوتبال ایران سال‌ها دروازه‌بان شماره یک تیم ملی بود و هواداران فوتبال هیچوقت درخشش او درون دروازه تیم ملی را فراموش نخواهند کرد.

عابدزاده در طول دوران حضور خود در تیم ملی یکبار حضور در جام جهانی را تجربه کرد و در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه ۲ بازی برای تیم ملی مقابل آمریکا و آلمان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا و بعد از گذشت سال ها امیر عابدزاده فرزند عقاب آسیا، عضوی از تیم ملی است ولی طی چند مسابقه اخیر فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرد.

احمدرضا عابدزاده و امیر عابدزاده

بعد از اشتباهی که علیرضا بیرانوند در مقابل لبنان انجام داد و منجر به گل خوردن تیم ملی شد اسکوچیچ تصمیم گرفت عابدزاده را به جای بیرانوند در ترکیب ثابت دیدار مقابل سوریه قرار دهد.

نکته جالب در خصوص حضور عابدزاده در ترکیب تیم ملی این است که او برای اولین بار بازی در مرحله انتخابی جام جهانی را تجربه می کند و بعد از ۲۴ سال دوباره شاهد حضور یک گلر از خانواده عابدزاده در ترکیب اصلی تیم ملی هستیم.

احمدرضا عابدزاده و امیر عابدزاده

آخرن بار احمدرضا در بازی های مقدماتی جام جهانی ۹۸ برای تیم ملی به میدان رفت و حالا نوبت به حضور امیر در درون دروازه تیم ملی رسید.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان امیر عابدزاده احمدرضا عابدزاده انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران امیر عابدزاده جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد

پرسپولیس در فصل گذشته 10 بازی بعد از عید خود را برد و با این 10 پیروزی متوالی، در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی و سوپرجام ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس برای تکرار عملکرد فصل گذشته خود نیازمند 3 برد بیشتر است. فصل قبل پرسپولیس 7 بازی در لیگ برتر و 3 بازی در جام حذفی پیش روی خود داشت اما حالا پرسپولیس بعد از 3 برد در 3 بازی اول لیگ برتر در سال 1403، 6 بازی دیگر در لیگ برتر و 4 بازی دیگر برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی دارد.

به عبارتی پرسپولیس با 10 برد دیگر از امروز به بعد می تواند فاتح سه جام فوتبال ایران شود البته این هدف پرسپولیس با یک تبصره به سرانجام می رسد: استقلال در یکی از شش بازی پیش روی خود امتیاز از دست بدهد و نتواند در تمام مسابقاتش برنده شود.

پرسپولیس فصل قبل با 10 برد متوالی که 2 تایش برابر گل گهر و 2 تایش برابر تیم استقلال بود، عنوان قهرمانی در سه جام مسابقات فوتبال کشورمان را به دست آورد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴