Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@09:52:19 GMT

صدرنشینی یک ساعته کره با شکست عراق

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۴۷۶۷

کره جنوبی با کسب پیروزی مقابل عراق، جای ایران در صدر را برای یک ساعت گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی با پیروزی یک بر صفر مقابل امارات، دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2022 را به پایان رساند تا پس از ایران و با 11 امتیاز کار خود را با رتبه دوم به پایان برساند. این تیم در اولین بازی دور برگشت راهی قطر شد تا با عراق دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاگردان بنتو که با تساوی بدون گل مقابل عراق، کار خود را در دور نهایی مقدماتی شروع کرده بودند، در بازی برگشت این شانس را داشتند که در خانه این تیم نه بلکه در زمین بی طرف، به دنبال کسب هر سه امتیاز باشند؛ عراق هم که با متوقف کردن کره در گام اول، امیدوار کننده ظاهر شده بود، مرحله رفت را با تنها 4 امتیاز از 15 امتیاز ممکن به پایان رساند تا شانسی برای صعود مستقیم نداشته باشد.

 

 

 

 

با توجه به پیروزی امارات مقابل لبنان، عراق یک رتبه هم در جدول نزول پیدا کرد و در جایگاه پنجم ایستاد؛ البته همین نتیجه یک فرصت طلایی برای عراق بود که با غلبه بر کره به رده سوم صعود کند. در چنین شرایطی، بازی دو تیم از ساعت 18:30 در ورزشگاه ثانی بن جاسم الغرافه شروع شد.

 

در حالی که عراق کاملا در لاک دفاعی رفته بود، کره نیمه اول را در اختیار داشت و پس از چند حمله خطرناک بالاخره توانست در دقیقه 33 به گل برسد؛ این گل را لی جائه سونگ با یک بغل پای دقیق در دهانه دروازه به ثمر رساند. نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.

 

 

در نیمه دوم عراق که توان باز کردن دروازه کره را نداشت، گل دوم را هم دریافت کرد؛ این گل را سون هیونگ مین در دقیقه 74 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بعد از این گل، شیرازه عراق کاملا از هم پاشید و کره توانست چند دقیقه بعد با یک کار تیمی چشم نواز گل سوم را هم به ثمر برساند.

 

کره با کسب این پیروزی انتقام تساوی خانگی بازی رفت را از عراق گرفت و با 14 امتیاز، موقتا به صدر جدول رده بندی گروه اول صعود کرد؛ در صورتی که پیروزی تیم ملی ایران مقابل سوریه تا پایان کار حفظ شود، کره بازهم به رده دوم بر می گردد.

 

تیم ملی عراق کره جنوبی عراق تیم ملی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عراق کره جنوبی عراق تیم ملی کره جنوبی کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴

تیم ملی فوتسال افغانستان در پلی‌آف بازنده‌ها (انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴) به مصاف تیم ملی فوتسال عراق خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای اولین‌بار موفق به حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شده بود، روز گذشته با شکست مقابل تاجیکستان از حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ بازماند.

ملی پوشان فوتسال افغانستان در وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک بازی را به تاجیکستان واگذار کردند.

شب گذشته با پیروزی ازبکستان در برابر ویتنام این فرصت برای ملی پوشان فوتسال افغانستان فراهم شد تا شانس خود را برای حضور در جام جهانی فوتسال ازبکستان محک بزند.

حالا روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران و ۱۱:۳۰ به وقت کابل، افغانستان به مصاف عراق خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده قرقیزستان و ویتنام بازی خواهد کرد. افغانستان در صورت پیروزی در این مسابقات به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس