Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با تأکید بر نظارت جدی دستگاه‌های مسئول بر چرخه تولید، تأمین و توزیع کالاهای اساسی، اظهار داشت: مسئولان در بازدیدهای میدانی، مشکلات و گره‌های کور این چرخه را شناسایی و برای رفع آنها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پاکدستی، کارآمدی، فسادستیزی و حضور در بین مردم از اولویت‌های دولت سیزدهم است، افزود: مسئولان باید به صورت فعال در میدان عمل حاضر باشند و مسائل و مشکلات را از نزدیک و بدون واسطه مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر نظارت جدی بر رعایت قیمت‌های مصوب در بازار، گفت: افزایش سرسام‌آور و غیرمجاز قیمت‌ها، مردم بخصوص اقشار ضعیف را تحت تاثیر قرار می‌دهد و لازم است دستگاه‌های مسئول، نظارت‌های خود را چند برابر کنند.
 
خرّم با تأکید بر اینکه مصوبات جلسه تنظیم بازار باید در سطح جامعه قابل مشاهده باشد، گفت: ذخیره اقلام ضروری و مورد نیاز مردم نیز باید به وفور در استان انجام شود تا در صورت بروز کمبود و یا مسائل مقطعی دچار مشکل نشویم.
 
استاندار آذربایجان شرقی همچنین در تماس تلفنی با رئیس سازمان دامپزشکی کشور، صدور مجوز شروع عملیات اجرایی احداث مرغداری گوشتی 6 میلیون قطعه‌ای در استان را خواستار شد.
 
در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز و نهاده‌های دامی و معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت نیز از اقدامات نظارتی این سازمان گزارش ارائه کردند.
 

انتهای پیام/۶۰۰۳۴

منبع: فارس

کلیدواژه: تنظیم بازار آذربایجان شرقی تماس تلفنی استاندار آذربایجان شرقی عابدین خرم فارس تبریز جلسه ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی رئیس سازمان دامپزشکی کشور احداث مرغداری گوشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس استان گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در تداوم برگزاری جلسه‌های ارتباط مستقیم مردمی در سال ۱۴۰۳ جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان به همراه، رئیس پلیس راهور و معاون نیروی انسانی روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند موضوعات خود را از طریق شماره شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ و یا مراجعه حضوری به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (شهید عباس صباحی) با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد