Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته ششم رقابتهای فوتبال انتخابی جام جهانی شامگاه امروز سه شنبه در گروه اول پیگیری شد که طی آن تیم ملی ایران با پیروزی 3 بر صفر برابر سوریه موقعیت خود در صدر جدول را تثبیت کرد و با 16 امتیاز به یک قدمی صعود رسید.

کره جنوبی نیز در دیداری یکطرفه برابر تیم ملی عراق به برتری 3 بر صفر رسید تا با 14 امتیاز بعد از ایران در رده دوم قرار بگیرد و دومین شانس برای صعود مستقیم به جام جهانی 2022 قطر نام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول رده بندی گروه اول مقدماتی جام جهانی به شرح زیر است:

کد خبر 5353715

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال سوریه مسابقات انتخابی جام جهانی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر فوتبال تیم ملی فوتبال لبنان لیگ کشتی کشتی آزاد سردار آزمون کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ دسته اول فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا  برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند.

تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟