Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا، عراق در دوحه میزبان کره جنوبی بود و با ۳ گل شکست خورد.

در این بازی لی جائه سونگ در دقیقه ۳۳، سون ۷۴ (پنالتی) و یئونگ ۷۹ گل های بازی را به ثمر رساندند.

کره جنوبی با این برد ۱۴ امتیازی شد و  پایینتر از ایران در رتبه دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه B، هم عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ در مسقط میزبان عمان بود و این بازی را در دقایق پایانی با یک گل واگذار کرد.

تک گل این بازی را ایتو در دقیقه ۸۱ به ثمر رساند.

عمان در شرایطی مقابل ژاپن شکست خورد که سامورایی ها در دو بازی اخیر خود دو پیروزی را کسب کرده بودند و موفق شدند به روند پیروزی های متوالی خود ادامه دهند. آن ها در دیدار رفت مقابل عمان شکست خورده بودند و توانستند از این تیم انتقام بگیرند.

سامورایی ها هم با این برد ۱۲ امتیازی شدند. استرالیا در مصاف با چین متوقف شده بود و فرصت برای ژاپنی ها فراهم بود که با پیروزی در این بازی پشت سر عربستان قرار بگیرند که این اتفاق را رقم زدند.

عمان هم با این باخت ۷ امتیازی باقی ماند و در رده چهارم گروه B قرار دارد.

در صدر این گروه عربستان با ۱۶ امتیاز صدرنشین است. استرالیا با ۱۱ امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

کد خبر 638009 برچسب‌ها جام جهانی قطر ۲۰۲۲ برانکو ایوانکوویچ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جام جهانی قطر ۲۰۲۲ برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد

پاری‌سن‌ژرمن در هفته سی‌ویکم لوشامپیونه در خانه به مصاف لواوار رفت اما در پایان این مصاف پرگل و هیجان‌انگیز دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، پاریسی‌ها می‌توانستند با پیروزی مقابل لواوار در فاصله سه هفته تا پایان لیگ یک فرانسه، قهرمانی خود را قطعی کنند اما در نهایت فقط موفق شدند با گل ثانیه آخری از شکست مقابل تیم در منطقه سقوط لواوار فرار کنند.

لواوار در خانه پاری‌سن‌ژرمن تا دقیقه ۷۸ با نتیجه ۳ بر یک از شاگردان انریکه پیش بود اما حکیمی و راموس توانستند مانع از شکست تیمشان شوند و گل راموس در دقیقه ۹۵ به ثمر رسید.

کیلیان ام‌باپه این بازی را هم از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

با این تساوی پاری‌سن‌ژرمن ۷۰ امتیازی شد و در صورتی که موناکو ۵۸ امتیازی در بازی یکشنبه شب خود در خانه لیون امتیاز از دست بدهد، فردا شب می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد و در غیر اینصورت فقط به یک امتیاز از ۳ بازی باقی‌مانده‌اش در این فصل برای قهرمانی احتیاج دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند