Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، زنگانه استاندار گلستان در دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: تلاش داریم با تشدید نظارت بر بازار کنترل قیمت‌ها را انجام دهیم و در این مسیر شهروندان نیز باید هرگونه گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه را به مراجع ذیربط گزارش دهند.

او ادامه داد:بهترین شکل نظارت نظارت صنفی است و البته در شرایط فعلی باید از ظرفیت نظارت‌های گروهی، با همکاری صمت، اصناف، تعزیرات، بسیج و قرارگاه ۱۷ ربیع استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگانه گفت:فرآیند ۴ بخشی برای کنترل قیمت مرغ ابلاغ شده است تا مسیر اخذ مجوز دامپزشکی تا عرضه در بازار مورد نظارت دقیق قرار گیرد و در واقع هرگونه توزیع خارج از شبکه به مفهوم تخلف است و با متخلفین برخورد‌های قانونی صورت می‌گیرد.

در این جلسه عنوان شد در سال گذشته ۳۱ جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تشکیل شده که ۲۰۹ مصوبه داشته و ۷۴ درصد مصوبات اجرایی شده است.

۲۷۰ اتحادیه صنفی ۶۹ هزار و ۲۱۸ واحد صنفی را در حوزه تولید، خدمات فنی، توزیعی و خدماتی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرانفروشی کنترل بازار کارگروه تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی به محدوده ۷۰ هزار تومان هم رسید، اما از ده روز پیش روند کاهشی به خود گرفته و پس‌از گذشت ۴۰ روز قیمت دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومانی برگشت.

هم‌اکنون دلار در بازار آزاد روی پله ۵۹ هزار تومان قرار دارد؛ با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست و دلالان در سایه رفتند به نظر می‌رسد قیمت دلار به روند نزولی خود ادامه دهد و به قیمت‌های پیایین تر نیز برسد.

براساس این گزارش، بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال‌های پایین‌تر خواهیم بود.

کد خبر 6090852 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی