Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره امور بین‌الملل آبی‌پوشان توضیحاتی ارائه کرد که به شرح زیر است:

جلسه استماع (Hearing) رسیدگی به پرونده استراماچونی به صورت آنلاین برگزار شد که در این جلسه، باشگاه استقلال مدارک و مستندات جدیدی به دادگاه ارائه کرد. از هر طرف سه وکیل حضور داشتند و از هر دو طرف، افرادی به‌عنوان شاهد به جلسه دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ اولیه اعلام شده از سوی CAS برای صدور رأی این پرونده 31 ژانویه 2022 مصادف با 11 بهمن 1400 خواهد بود، اما احتمال تعویق این تاریخ زیاد است.

اینکه می‌گویند در قرارداد استراماچونی بندی وجود دارد که باشگاه استقلال حق هرگونه شکایت را از خود سلب کرده، کذب محض است.

مدارک و مستندات درباره پرونده لئاندرو پادوانی به CAS ارائه شده و به احتمال بسیار زیاد، یک جلسه رسیدگی آنلاین مانند جلسه موضوع استراماچونی برگزار خواهد شد که تاریخ آن هنوز اعلام نشده است. باشگاه در فیفا مبلغ صد هزار دلار محکوم شده است و آماده پرداخت بودیم که پادوانی قبول نکرد، چون می‌خواست پرونده را به CAS ببرد.

دلیل پادوانی برای درخواست غرامت 9 میلیون دلاری، قصور پزشکی از سوی استقلال عنوان شده است. مستندات و دلایل کافی از سوی کادر پزشکی وقت استقلال به CAS ارسال شده که نه تنها قصور پزشکی را رد می‌کند، بلکه نشان‌دهنده ارائه خدمات سریع هنگام حادثه و بعد از آن از سوی کادر پزشکی است.

میلیچ هنوز شکایت نکرده است و مسئولان باشگاه با نماینده او در حال مذاکره هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری