Web Analytics Made Easy - Statcounter

EA اسپورتس از کارت جدید ستاره ناپولی رونمایی کرد.

لورنتزو اینسینه کارت جدیدی دریافت کرد.

به گزارش طرفداری، در ادامه رونمایی از کارت های رویداد آدیداس، EA اسپورتس رسما از اس بی سی لورنتزو اینسینه در فیفا آلتیمیت رونمایی کرد. کارت جدید اینسینیه نسبت به کارت گلد او یک نمره افزایش داشته است و قطعا او را به بهترین وینگر چپ بازی در سری آ تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که در فیفا 22 از تعداد افرادی که تیم های خود را از بازیکنان سری آ تشکیل می دهند کم شده اما همچنان هواداران واقعی سری آ ایتالیا تیم های خود را از بازیکنان حاضر در این لیگ تشکیل می دهند.

کارت اینسینه در حال حاضر تغییراتی جزئی با کارت بیسیک او دارد اما با توجه به اینکه کارت های رویداد آدیداس در آینده و در دو مقطع آپگرید خواهند شد، قطعا بین این بازیکن با کارت گلد او تفاوت های زیادی خواهد بود. در مجموع کارتهای اینسینیه در فیفا کارت های خوبی هستند و این کارت او نیز به ویژه در این برهه از فیفا 22، قابل استفاده خواهد بود. نکته مهم در خصوص این اس بی سی، ارزش آن است.

برای تکمیل این چالش شما فقط به دو اسکواد با ریتینگ های 85 و 84 نیاز دارید که با توجه به آپگرید شدن این کارت، قطعا هزینه ای مناسب خواهد بود.

"برای مشاهده تصویر بالا با کیفیت بهتر اینجا کلیک کنید"

بیشتر بخوانید

تیم اول رویداد آدیداس منتشر شد؛ تراشتگن و فلیکس با ریتینگ 91 و 88 / فیفا 22

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! تیم ملی و دراگان اسکوچیچ روی میز تشریح / اختصاصی طرفداری گمشده در کوه یا فراری از کشور | شکایت هلال احمر از بدهکار بزرگ؟! رئال مادرید در زمستان برای جذب ام باپه تلاش نمی کند روبرتو مانچینی: به جام جهانی خواهیم رفت و به قهرمانی در آن هم امیدوار هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فیفا 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ورزش شدید بر سرطان

آفتاب‌‌نیوز :

محققان معتقدند ورزش با شدت بالا باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی و در نتیجه کاهش در دسترس بودن انرژی مورد نیاز برای رشد تومور‌ها می‌شود.

با استفاده از داده‌های یک مطالعه، محققان ۷۲ درصد سرطان متاستاتیک کمتری را در شرکت کنندگانی که به طور منظم در فعالیت‌های هوازی با شدت بالا شرکت می‌کردند، یافتند.

در مطالعه دیگری که روی موش‌ها انجام شد، محققان دریافتند که فعالیت هوازی باعث کاهش ایجاد تومور‌های متاستاتیک در غدد لنفاوی، ریه‌ها و کبد حیوانات می‌شود.

سرطان متاستاز شده، سرطانی است که از جایی که شروع شده به قسمت دیگری از بدن گسترش یافته است.

محققان با تحقیق خود مکانیسم پشت اثر پیشگیرانه ورزش را شناسایی کردند. آن‌ها دریافتند که فعالیت بدنی باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی می‌شود که به معنای انرژی کمتر در دسترس تومور است.

به عبارت ساده‌تر، ورزش اندام‌های ما را برنامه ریزی مجدد می‌کند تا به مواد مغذی بیشتری نیاز داشته باشند که باعث می‌شود مواد مغذی کمتری برای رشد تومور در دسترس باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس