Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوترش روز سه شنبه به وقت محلی در کنفرانس رسانه ای بین المللی صلح در خاورمیانه افزود: راهکار دو کشوری، همانطور که در قطعنامه های سازمان ملل، قوانین بین المللی و توافقات دوجانبه تعریف شده است، تنها راه تضمین تحقق آرمان های فلسطینی ها و اسرائیلی ها است.
وی اضافه کرد که این آرمان ها شامل پایان اشغال و تحقق دو کشور مستقل که در کنار هم  در صلح و امنیت به سر می برند، است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گوترش اظهار داشت: سازمان ملل متحد به همکاری با اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها و شرکای بین‌المللی و منطقه‌ای خود، از جمله از طریق گروه چهارجانبه خاورمیانه، برای تحقق این هدف است.
دبیر کل سازمان ملل با اشاره به فرارسیدن سالگرد توافق صلح مادرید سی سال پس از امضای آن گفت ما باید از هر فرصتی برای احیای روند صلح روند صلح استفاده کنیم.
گوترش تصریح کرد: من از رهبران اسرائیل و فلسطین می‌خواهم که اراده سیاسی لازم برای احیا و از سرگیری گفت و گو را از خود نشان دهند.
به گزارش ایرنا، شورای امنیت در سال ۱۹۴۷ قطعنامه ۱۸۱ را به ظاهر با هدف تشکیل دو کشور فلسطین و اسراییل تصویب کرد اما پشت پرده ی طرح انگلیسی ها و صهیونیست ها چیز دیگری باید رقم می خورد و آن این که قطعنامه یاد شده جز در مورد اسراییل تحقق پیدا نکند و چنین نیز شد.
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین چهارم سپتامبر در  نشست مجمع عمومی سازمان ملل خواستار عقب نشینی اسرائیل از سرزمین های فلسطینی در مرزهای ۱۹۶۷ شد و آمادگی خود را برای ترسیم مرزها اعلام کرد و نسبت به عدم خروج  نیروهای اسرائیلی از این اراضی هشدار داد.
خبرگزاری فلسطینی وفا به نقل از ابومازن گفت: مخالفت اسرائیل با راه حل دو کشور چه بسا رهبری فلسطین را وادار سازد که به مسیرهای مختلف یا گزینه های دیگر مانند دعوت به قطعنامه تقسیم فلسطین مصوب سال ۱۹۴۷ روی آورد.
ایجاد کشور دمکراتیک در سرزمین تاریخی فلسطین از جمله گزینه هایی بود که ابومازن در این ارتباط مطرح کرد و از جامعه جهانی خواست مسئولیت خود را در قبال حقوق فلسطینی ها انجام دهد.

 

برچسب‌ها آنتونیو گوترش رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آنتونیو گوترش رژیم صهیونیستی فلسطین آنتونیو گوترش رژیم صهیونیستی فلسطین سازمان ملل دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است