Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه اظهار داشت: بازی خوبی بود، تیم ملی ما نفرات خوبی دارد و شرایط فوتبال ما فراتر از آسیاست. فوتبال ایران ثابت کرده با حضور بازیکنان تکنیکی حرف اول را می‌زند.

وی ادامه داد: گل اول با حرکت پا به توپ امیری همراه بود. او مقابل سوریه یک خط جلوتر بازی کرد تا هر کاری می‌خواهد بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری برای هر سرمربی‌ نقطه امید و عصای دست است.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: در نیمه دوم تیم ما بیشتر فشار آورد تا عمق دفاع حریف را باز کند؛ مدافعان سوریه راحت دریبل می‌خورند. تمام بازیکنان عالی بودند و صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم به طوری‌که می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری هم بزنیم.

عربشاهی در پاسخ به این سوال که آیا سوریه ضعیف بود یا ما بهتر بازی کردیم، تصریح کرد: سوریه ضعیف نبود بلکه قدرت‌ ما بود که آنها نتوانستند برابر ما‌ مقاومت‌ کنند. از لحاظ ذهنی هم بازیکنان در طول بازی با ذهن زیبا تمام نظرات کادرفنی را به خوبی در زمین اجرا کردند. با این شرایط مطمئناً راحت به جام جهانی می‌رویم.

وی درباره نیمکت‌نشینی‌ بیرانوند و حضور عابدزاده افزود: عابدزاده دروازه‌بان خوب و خوش قواره‌ای است. وی‌ تجربیات خوبی‌ از بازی کردن بیرون از کشور به دست آورده است. عابدزاده ضرب توپ خوبی دارد و می‌تواند جانشین خوبی برای بیرانوند باشد و سال‌های سال دروازه تیم ملی را بیمه کند.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال در خصوص عملکرد اسکوچیچ گفت: او مربی قابلی است و خوب هم نتیجه گرفته. خوشبختانه نیمکت خوبی هم داریم؛ هر کدام از بازیکنان که تعویض می‌شوند با نفرات اصلی تفاوتی ندارند.

عربشاهی درباره گلایه بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: تأمین تیم ملی وظیفه اصلی فدراسیون باید باشد؛ از زیر ساخت گرفته تا البسه تا بازیکنان متضرر نشوند، اما متاسفانه خوب حمایت نشدند.

وی‌ ادامه داد: گل سوم ایران توسط قلی زاده یک گل اروپایی و زیبا بود که نشان می‌دهد بازیکنان ما از لحاظ تکنیکی یک قد و قواره بالاتر از سوریه بودند. شاید بدشانس ترین بازیکن تیم ملی نوراللهی بود که ضربات زیبای او به گل تبدیل نمی‌شد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: فوتبال خوبی از لحاظ فنی از بازیکنان دیدیم به نحوی که بازیکنان ما در طول بازی اجازه خودنمایی به تیم سوریه ندادند و این نشان از عالی بودن تیم ما داشت. اسکوچیچ هم به خوبی پاسخ اعتماد مسئولان فدراسیون را داده و از این بابت باید عملکردش را تحسین کرد.

عربشاهی خاطرنشان کرد: در چهار بازی باقیمانده شاید بازی با کره سخت‌ترین بازی ما باشد، اما با این وجود به طور حتم در بهمن ماه با توجه به امتیازات خوبی که تا الان به دست آورده‌ایم جشن صعود به جام جهانی خواهیم گرفت. بیشتر بخوانید: پنجعلی: اسکوچیچ با برهم زدن آرامش، سر تیم ملی را بُرید/ محروم کردن طارمی حریفان را خوشحال کرد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم

سرمربی بوروسیا دورتموند تیمش را شایسته کسب پیروزی برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از تیم پاری سن ژرمن پذیرایی کرد.

دورتموند باوجود آنکه وضعیت خوبی در بوندسلیگا ندارد اما در ادامه نتایج درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا با یک گل پاری سن ژرمن را شکست داد تا گام نخست را محکم بردارد.

به نوشته اسپورت، ادن ترزیچ در نشست خبری بعد از بازی گفت:بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به نظرم با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. می دانستیم که کار سختی برابر تیم پرستاره و آماده پاری سن ژرمن داریم اما خوشبختانه اشتباه نکردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. یک گل به ثمر رساندیم اما می توانستیم گل های دیگری هم به ثمر رسانیم و اختلاف را بیشتر کنیم. البته پاری سن ژرمن هم می توانست به گل برسد و آنها هم فرصت های داشتند. به نظرم این نتیجه خوب است و با انگیزه بالایی پای به بازی برگشت خواهیم گذاشت. میزان دوندگی بازیکنان ما بیشتر از حریف بود و این در چنین بازی های ضروری است. برای صعود به ومبلی باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

سرمربی بوروسیا دورتموند در پایان گفت: همه آنچه در دیدار برگشت به آن نیاز داریم تساوی است. با یک تساوی به فینال صعود می کنیم البته باید تاکید کنم که در بازی برگشت هم برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. اکنون ما  با این پیروزی در شرایط بهتری  قرار داریم و امیدوارم در بازی برگشت هم بتوانیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

دیدار برگشت بین دورتموند و پاری سن ژرمن سه شنبه هفته آینده در پارک دو پرنس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت