Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهارکرد: تلاش می کنیم با تشدید نظارت بر بازار قیمت ها را کنترل کنیم و در این مسیر شهروندان هم باید هرگونه گران‌فروشی را به مراجع ذی ربط گزارش دهند.

استاندار گلستان افزود: فرآیند چهار بخشی برای کنترل قیمت مرغ ابلاغ شده تا مسیر اخذ مجوز دامپزشکی تا عرضه در بازار مورد نظارت دقیق قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در واقع هرگونه توزیع خارج از شبکه به مفهوم تخلف است و با متخلفان برخورد های قانونی انجام می شود.

زنگانه ادامه داد: نظارت صنفی بهترین شکل نظارت بوده و البته در شرایط فعلی باید از ظرفیت نظارت های گروهی، با همکاری صمت، اصناف، تعزیرات، بسیج و قرارگاه ۱۷ ربیع استفاده کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان هم گفت: در سال گذشته ۳۱ جلسه کارگروه تنظیم بازار در استان تشکیل شده که ۷۴ درصد مصوبات این جلسات اجرایی شده است.

با بیان اینکه جلسات این کارگروه ۲۰۹ مصوبه داشته و ۷۴ درصد مصوبات اجرایی شده است، افزود: تلاش شده از کشاورزان حمایت لازم انجام شود.

به گفته طلوعیان، بررسی و رفع مشکلات حوزه بازار، تعیین قیمت سراسری و نظارت و کنترل قیمت ها از طریق این کارگروه انجام می شود.

وی بیان کرد: تنظیم بازار شب عید و مدیریت توزیع برنج، گوشت منجمد، مرغ منجمد، روغن، شکر، قند، سیب و پرتقال در طول سال انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: ۲۷۰ اتحادیه صنفی استان ۶۹ هزار و ۲۱۸ واحد صنفی را در حوزه تولید، خدمات فنی، توزیعی و خدماتی تحت پوشش قرار می دهند.

کد خبر 5353773

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری گلستان گرگان علی محمد زنگانه زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا عکس استانها گرگان کتاب و کتابخوانی شیوع کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت:با تصمیم این کارگروه و به علت تداوم آلودگی هوا  فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح فردا سه شنبه ١١ اردیبهشت شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳