Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «محمودرضا مرادی» روز چهارشنبه به ایرنا افزود: از این میزان یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۷۸۷ دُز نوبت اول و ۹۷۷ هزار و ۶۷۷ دُز نوبت دوم و ۱۳ هزار و ۸۲۱ دُز نوبت سوم به جامعه هدف بالای ۱۲ سال تزریق شده است.

وی اظهار داشت: ۸۱.۶ درصد از افراد بالای۱۲ سال استان کرمانشاه واکسن نوبت اول و ۶۰.۹ درصد واکسن نوبت دوم خود را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در دسته بندی سنی، افراد ۶۵ تا ۷۰ ساله با ۹۱.۹ درصد بیشترین درصد دُز اول و رده سنی ۷۵ تا ۸۰ ساله با ۸۵‌.۴ درصد بیشترین درصد دُز دوم واکسن را تزریق کرده اند و در میان نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله، ۸۷.۱ درصد دوز اول و ۵۲.۱ درصد دز دوم خود را دریافت کرده اند که نشانگر استقبال خوب والدین و نوجوانان از واکسن کرونا است.

وی افزود: در میان جمعیت هدف استان، شهرستان سرپل ذهاب با ۹۳ درصد دُز اول، در رده سنی۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان گیلانغرب با ۹۸ درصد و در رده سنی بالای ۱۸ سال نیز شهرستان سرپل ذهاب با ۹۳.۷ درصد بالاترین درصد واکسیناسیون را داشته اند.

به گزارش ایرنا، ۴۱ مرکز تجمیعی و سه مرکز خودرویی هم اکنون در استان فعال است که علاوه بر مراکز فوق، ۱۰ پایگاه ویژه مشاغل در استان به چرخه تزریق واکسن کووید۱۹ اضافه شده است.

هم‌اکنون ۳۵۶ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند که از این تعداد، ۱۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۲۰ نفر آنها وخیم است.

مجموع جان‌ باختگان استان کرمانشاه هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۸۵۱ نفر رسیده است.

استان کرمانشاه از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز شنبه ۲۲ آبان شهرستان پاوه از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد، بدین‌ترتیب اکنون هیچ شهر قرمزی از لحاظ ویروس کرونا در این استان وجود ندارد.

محمدی افزود: براساس رنگ‌بندی جدی شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، کنگاور، اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، جوانرود، پاوه، سرپل‌ذهاب و روانسر اکنون در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی اظهار داشت: همچنین براساس رنگ‌بندی جدید، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، صحنه و سنقروکلیایی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.  

برچسب‌ها کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با صحت‌سنجی تدوین سند اشتغال، ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در استان کرمانشاه ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مختار احمدی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته در حوزه اشتغال و کارآفرینی سند اشتغال با برش شهرستانی و دستگاهی تدوین شد.

وی افزود: بر اساس همین سند اشتغال ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی به‌صورت ناخالص برای استان تدوین شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد ثبت و ضبط می‌شود، خاطرنشان کرد: در پایان سال گذشته ۴۵ هزار و ۵۶۰ نفر (بیش از تعهد) در سامانه رصد شغل ثبت شده بود.

احمدی اضافه کرد: با صحت‌سنجی تدوین سند اشتغال، ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده ایجاد شده است.

وی هدف‌گذاری ایجاد اشتغال امسال را ۲۶ هزار و ۲۴۷ نفر اعلام و تصریح کرد: توجه امسال دولت بیشتر روی اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، به نحوی که هر استان باید ۱۴.۴ درصد اشتغال سال ۱۴۰۳ را به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص دهد.

کد خبر 750033

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۸۵۰ نفر ماما در استان کرمانشاه
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه