Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:41:56 GMT

مسئولان باید در سختی‌ها کنار مردم باشند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۷۰۲۰

مسئولان باید در سختی‌ها کنار مردم باشند

به گز ارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی،گفت: امروز مصادف با سالروز آزادسازی سوسنگرد است که در آن روز شاهد رشادت های مردان و زنان این خطه بودیم و علاوه بر اینکه تانک های رژیم صهیونیستی و بعثی وارد سوسنگرد شدند تا دشت آزادگان و این شهر را بگیرند، اما مردم مقاومت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: من سالروز آزادسازی سوسنگرد و همچنین یاد همه شهدا و رمزندگان این خطه را هم گرامی می داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: همچنین ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار و از روزهای به یاد ماندنی در استان اصفهان بود که شاهد بودیم در یک روز ۳۷۰ شهید در این شهر تشییع و همزمان بیش از هزار نفر به جبهه اعزام شدند.

قالیباف تاکید کرد: این از افتخارات و جانفشانی های این ملت است ما امروز به عنوان نمایندگان و همچنین همه مسئولان باید توجه کنیم که این ملت در روز خون و شهادت ایثارگری کردند و مخصوصا مستضعفان مقابل دشمنان ایستادند و عزت و افتخار آفریدند و امروز ما هستیم که باید در سختی ها کنار آنان باشیم و مشکلات مردم را حل کنیم.

کد خبر 5353803 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف رژیم صهیونیستی صحن مجلس مجلس شورای اسلامی مسعود فیاضی صحن مجلس وزارت آموزش و پرورش سیدابراهیم رئیسی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم احمد وحیدی علی باقری جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت وزارت امور خارجه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بله، خوش‌شانس بودیم و لیاقتش را هم داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، پاریس در دو بازی رفت و برگشت 6 بار توپ را به تیر دروازه دورتموند زد ولی هر دو بازی را با یک گل باخت. تیم آلمانی به فینال رفت در حالی که از چاشنی شانس برخوردار بود و حتی مربی و بازیکنان این تیم نیز اذعان داشتند که با کمی شانس راهی فینال شده اند.

در پایان بازی وقتی از ماتیاس سامر، اسطوره باشگاه، در مورد خوش شانسی دورتموند پرسیدند، او پاسخ جالبی داد: «فکر می کنم دورتموند در پارک دو پرنس نمایشی خوب و شایسته داشت. همیشه می گویند برای رسیدن به موفقیت به شانس هم نیاز دارید. معتقدم شانس فقط در خانه تیم هایی را می زند که لایقش هستند و دورتموند نیز سزاوار این خوش شانسی بود. ما با شور و اشتیاق بسیار زیادی بازی کردیم و حقمان بود به فینال برویم.»

دیگر خبرها

  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان
  • بله، خوش‌شانس بودیم و لیاقتش را هم داشتیم
  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • گروسی: گام‌های سختی باید برداریم
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم