Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمیدرضا مقدم‌فر» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با تاکید برلزوم استفاده از تجربه صنایع موشکی در دیگر بخش‌های اجرایی و فنی مانند صنعت خودروسازی گفت: ما در صنایع موشکی شخصی مانند حاج حسن طهرانی مقدم را داشتیم که کار برای کشور، نظام و مردم را عبادت می‌دانست.

وی افزود: اگر بخواهیم برای شهید تهرانی مقدم نظیری مثال بزنیم آن شهید حاج قاسم سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این جنس مردان خدایی و مردمی کم داریم. آنها تمام وجود خود را برای کشور و مردم و غرور ملی خرج کردند. اما چگونه باید از تجربه آنها در دیگر امور و فنون استفاده کنیم؟

 این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: ما نیروی جوان باانگیزه، مدیر و در عین حال دانشمند و انقلابی کم نداریم. منتها در دولت قبل این فرصت به آنها داده نشد که بتوانیم شاهد ظهور حاج حسن طهرانی مقدم و شهید سلیمانی‌ها باشیم.

مقدم‌فر با بیان اینکه ما در زمینه شناسایی و به کارگیری نیروهای قوی، فنی، مدیر و متعهد سرمایه‌گذاری نکردیم، عنوان کرد: بخصوص در ۸ ساله مدیریت دولت حسن روحانی حرکت انقلابی و جهادی اجازه کار جدی نداشت. ما در برجام هم نگاهمان به بیرون بود و این امکان وجود نداشت که فرزندان انقلاب اجازه یابند با مدیریت جهادی مشکلات را حل کنند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: وقتی ما می‌توانیم در عرصه‌هایی مثل تکنولوژی موشکی، این صنعت پیچیده و بین رشته‌ای را بومی کنیم، خودرو و صنایع دیگر چیزی نیست. لذا گم شده ما مدیریت جهادی است.

 وی یادآورشد: دولت جناب آقای رئیسی باید مدیریت جهادی را در راس کار قرار دهد و اگر مدیریت جهادی در دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود، بزرگترین مشکلات کشور حل می شوند.

مقدم فر یادآور شد: امروز سازمان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بستر سپاه این اجازه را دارد که هر ابتکار، توسعه و نوآوری در حوزه‌هایی چون پهپاد، پدافند، موشک‌های دوربرد و میان برد را به کار گیرد. علت موفقیت چنین مجموعه هایی مدیریت جهادی و مدیری چون سردار حاجی‌زاده است. اگر این الگوی مدیریتی که در سپاه تجربه شده را در صنایع، اکتشاف و حتی در حوزه‌های فرهنگی، اجرایی، اجتماعی، بازرگانی و تولید به کار ببندیم، شک نکیند خیلی زود نتیجه آن را خواهیم دید.

 مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: البته با دولت جدید که دولتی انقلابی و جهادی است کاملا امیدوارم که چنین رویکردی در صدر برنامه‌ها قرار گیرد. نمی‌توان زمان و تاریخ داد ولی می‌دانم که با مدیریت جهادی در دولت آیت‌الله رئیسی هم شاهد سرعت بخشی به رسیدگی به مشکلات مردم خواهیم بود و هم الگوهای موفقی مانند آنچه در صنایع موشکی شاهد آن بودیم، به کار گرفته می‌شوند.

برچسب‌ها برجام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان هوا و فضا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان هوا و فضا برجام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیریت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم