Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید حامد عاملی روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: رفع موانع، تسهیل در صدور مجوزها و اعطای تسهیلات از جمله مسائلی است که باید مد نظر مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها قرار گیرد و هیچ عذری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی افزود: حضور مسئولان در نشست‌های این ستاد کافی نیست و پیگیری مصوبات آن نیازمند عزم جدی برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل بیان کرد: احیای واحدهای تولیدی بزرگ و اثرگذار، کاری ارزشمند به شمار می‌رود اما تحقق این امر مستلزم انجام اقدامات مثبت از سوی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل نیز هست.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در هر کار تازه‌ای خلاء قانونی ممکن است وجود داشته باشد، باید بررسی‌ شود تا در سلامت و زندگی مردم مشکل ایجاد نکند و از طرفی اهداف مورد نظر هم محقق شود؛ چرا که فعالیت‌های تازه فرصت‌های زیادی را ایجاد می‌کند و تحولات بزرگی را به دنبال دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز گفت: در راستای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان به صورت مستمر از واحدهای صنعتی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه بازدید به‌عمل می‌آید که هدف از این اقدام آشنایی با روند تولید در این واحدها و بررسی مشکلات آنها است.

رامین صادقی افزود: با توجه به اینکه اصلی‌ترین سیاست دولت مردمی در راستای تحقق رونق تولید و حمایت از تولید داخلی است، مواردی که در بازدیدها از سوی مدیران واحدهای تولیدی بیان می‌شود، تا حصول نتیجه از سوی مجموعه سازمان صمت استان به جدیت مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

مسائل و مشکلات ۱۲ واحد تولیدی با ادارات از جمله تامین اجتماعی، بانک سپه، شهرک صنعتی، محیط زیست، جهاد کشاورزی، معاونت غذا و دارو و امور بهداشتی در مورد بخشودگی جرائم، احداث بنا، مجوز و بلامانع، مالکیت کارخانه و اجرای مصوبه‌های قبلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ادامه این نشست مطرح و بررسی شد.

برچسب‌ها واحد تولیدی صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل واحد تولیدی صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل واحدهای تولیدی استان اردبیل رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی