Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در پیامی سالروز شکست حصر سوسنگرد را تبریک گفت.

صادق خلیلیان، استاندار خوزستان به مناسبت ۲۶ آبان سال روز حماسه شکست حصر سوسنگرد پیامی صادر کرد.

متن پیام  به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ آبان سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد یادآور رشادت ها و جانفشانی های نیروهای جان برکف ارتش و سپاه و صبر و ایستادگی مردم مقاوم و غیور سوسنگرد است که آن را به دژی مستحکم در برابر دشمن متجاوز بعثی تبدیل نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت شکست حصر سوسنگرد در کلام امام راحل عظیم الشان (ره) متبلور است آنجا که ایشان با صدور فرمانی تاریخی در شب ۲۶ آبان‌ماه فرمودند «تا فردا سوسنگرد باید آزاد شود» و این حماسه با مدیریت و نقش بی‌بدیل «مقام معظم رهبری» به عنوان نماینده حضرت امام در شورای عالی دفاع و رشادت‌های شهید چمران و پایمردی فرماندهان و رزمندگان دلاور در کنار عشایر بومی و غیور عرب و بسیج نیروهای پاسدار و مردمی که از استان آذربایجان، فارس، خوزستان و لرستان خود را به منطقه رسانده بودند صورت پذیرفت و سوسنگرد به «شهر عاشقان شهادت» مشهور گردید .

یاد و خاطره ایستادگی و استقامت سوسنگرد و یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس از جمله شهیدان از جمله فرماندهان شجاع شهید علی غیور اصلی و شهید علی تجلایی را گرامی داشته و بر زنان و مردان صبور، فداکار و مقاوم آن دیار که اسوه فداکاری و استقامت و وطن دوستی هستند درود میفرستم .

صادق خلیلیان

استاندار خوزستان"

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی صادق خليليان شکست حصر سوسنگرد استاندار خوزستان شکست حصر سوسنگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی