Web Analytics Made Easy - Statcounter

رانندگان خودرو‌های سنگین از مهار صحیح بار قبل از حرکت مطمئن شوند. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، علی همه خانی به نقل از رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: شب گذشته در مسیر بزرگراه امام علی (ع) به جنوب بعد از محلاتی، ریزش نخاله و سنگ از روی یک دستگاه کامیون باری در حال حرکت باعث کندی حرکت و ایجاد خطر برای دیگر خودرو‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ریزش این نخاله‌ها از این کامیون در حال حرکت به علت عدم مهار صحیح حمل بار، باعث پخش شدن این نخاله‌ها در لاین میانی این بزرگراه شد که باعث کندی حرکت در این محدوده گردید.
همه خانی گفت: به همین دلیل و اهمیت موضوع، بلافاصله تیم منطقه ۲۵ بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ در این محدوده حاضر و نسبت به توقف و توجه به راننده این کامیون اقدام و نسبت به به هدایت رانندگان به لاین صحیح با اشاره با سوت و راکت مشغول شدند.
وی بیان داشت: راننده این کامیون مورد اعمال قانون قرار گرفت و مکلف شد نخاله‌های ریخته شده در آن محدوده را با کمک همراهان خود جمع آوری نماید.   بیشتر بخوانید: رانندگان حمل بار نخاله‌های خود را در معابر رها نکنند
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: جهت پاکسازی نهایی با هماهنگی‌های صورت گرفته بلافاصله عوامل شهرداری در محل حاضر شده و نسبت به پاکسازی محل اقدام کردند.
همه خانی ادامه داد: ریزش نخاله‌ها از روی بار کامیون‌ها خطرات بسیاری دارد و خدای ناکرده اگر با شیشه خودرویی برخورد کرده و یا زیر لاستیک خودروی در حال حرکت رود و یا به سر و صورت رانندگان عبوری وعابرین پیاده برخورد نماید تمامی مسئولیت و عواقب آن بر عهده راننده کامیون می‌باشد.
وی در پایان از رانندگان حمل بار خواست در صورت حمل بار‌هایی که در معرض باد پخش می‌شوند حتما از مهار آن‌ها مطمئن شده و قبل از حرکت از محکم بودن و عدم جابجایی بار اطمینان حاصل کنند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور ریزش نخاله

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور ریزش نخاله پلیس راهور تهران بزرگ ریزش نخاله نخاله ها حمل بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین

رسانه‌های محلی چین گزارش دادند در پی ریزش بخشی از یک بزرگراه در جنوب این کشور، دستکم ۱۹ تن کشته شدند.

به گزارش ایسنا، این حادثه در پی بارش شدید باران طی روزهای اخیر رخ داده است.

به گفته مقامات استان «گوانگ‌دونگ»، بخشی از یک جاده به طول ۱۷.۹ متر حدود ساعت دو بامداد فرو ریخت.

در مجموع ۱۸ وسیله نقلیه بر اثر این حادثه آسیب دیدند.

به گزارش آسوشیتدپرس، در این گزارش آمده است نیروهای امدادی ۳۰ نفر را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود