Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، جلسه علنی امروز (چهارشنبه 26 آبان) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس دستور کار امروز پارلمان را به شرح ذیل قرائت کرد:

بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول

گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی

بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل اصلاحی بند (۵-۴-۱-۱۰) اساسنامه موسسه منطقه‌ای استانداردسازی، ارزیابی انطباق، تأیید صلاحیت و اندازه شناسی سازمان همکاری اقتصادی (ریسکام)

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت شاخص های اقتصادی در دولت های یازدهم و دوازدهم

بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح چهل و شش هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان

گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹ (در اجرای ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس)

تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری و روستایی طبق اصل هشتاد و پنجم(۸۵) قانون اساسی

 قالیباف: باید مشکلات مردم را حل و فصل کنیم

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید در سختی ها کنار مردم باشیم و مشکلات آنها را حل و فصل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) با تبریک سالروز آزادسازی سوسنگرد ، گفت: این روز، روز رشادت مردان و زنان این خطه در شهر سوسنگرد بود که شاهد بودیم تا تانک های رژیم بعثی و صهیونیستی وارد سوسنگرد شوند، زن و مرد در دشت آزادگان جنگیدند. این روز را گرامی داشته و یاد همه شهدا و رزمندگان این خطه به خصوص خوزستان را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: دیروز مصادف با روز حماسه و ایثار و از روزهای به یادماندنی در استان و شهر اصفهان بود که در یک روز، 370 شهید در این شهر تشییع شد و همزمان بیش از هزار نفر به جبهه اعزام شدند که از افتخارات و جانفشانی های این ملت بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما به عنوان نمایندگان و همه مسئولان باید به این روز خون و شهادت و به خصوص به مردم و مستضعفان که ایستادند و عزت و افتخار آفریدند و خون دادند، توجه کنیم و امروز ما هستیم که باید در سختی ها کنار آنها باشیم و مشکلات آنها را حل و فصل کنیم.

موافقت مجلس مجدد با واردات خودرو

نمایندگان مجلس با ماده ۴ طرح ساماندهی صنعت خودرو مبنی بر اینکه هر شخص حقیقی و حقوق می‌تواند به ازای صادرات خودرو یا قطعات آن و سایر کالاهای مرتبط با صنایع نیرو محرکه نسبت به واردات خودرو برای تنطیم بازار اقدام نمایند، موافقت کردند.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1118715 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اقتصادی بررسی گزارش کمیسیون مجلس شورای اسلامی مورد طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت مشاغل خانگی در راستای تحقق شعار سال اظهار کرد: در این رابطه مباحث زیادی در شورای اسلامی شهر و کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح شده است، چراکه طبق قانون، شهرداری وظیفه دارد مکان‌هایی برای ارائه محصولات و تسهیل در فروش محصولات زنان سرپرست خانوار فراهم کند.

وی افزود: این مسئله از طریق کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر اصفهان پیگیری شد و اواخر سال گذشته با همکاری سازمان بهزیستی و کمیته امداد داده‌های مربوط به زنان سرپرست خانوار استخراج شد و به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی و سازه‌های دست‌ساز سرپرست خانوار ایجاد شده و بعضی از آن‌ها در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در گام بعدی زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

کلاهدوزان با اشاره به بعضی فواید فضاهای کار اشتراکی ادامه داد: فضاهای کار اشتراکی برای مجموعه‌های نوپا بسیار راهگشا است و این موضوع در حوزه صنایع خلاق و کتاب رتبه اول را در اصفهان دارد.

کد خبر 747191

دیگر خبرها

  • سرگرمی جدید خودرویی
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم