Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته عنوان شد که کاکائو مربی برزیلی تیم ملی فوتسال کویت قرار است جانشین ناظم الشریعه در تیم ملی شده و به جای او روی نیمکت تیم ملی فوتسال کشورمان قرار بگیرد. این مربی مطرح که پیش از این هدایت تیم فوتسال غیرت قزاقستان را بر عهده داشته است تا ۲ هفته‌های آینده برای برگزاری دوره دانش افزایی فوتسال به کشورمان سفر می‌کند، اما سفر او به ایران هیچ ارتباطی با حضور او روی نیمکت تیم ملی فوتسال کشورمان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاکائو که مدتی می‌شود هدایت تیم ملی فوتسال کویت را برعهده گرفته و برنامه ریزی گسترده‌ای هم برای تقویت تیم ملی فوتسال این کشور داشته است، تا پایان ژوئن ۲۰۲۲ یعنی تیر ماه سال ۱۴۰۱ با کویتی‌ها قرارداد دارد. همچنین با توجه به اینکه مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود، می‌توان گفت عملا امکان حضور کاکائو روی نیمکت تیم ملی فوتسال ایران فراهم نیست.

بیشتر بخوانید

سفر پر حاشیه سرمربی برزیلی تیم ملی فوتسال کویت به ایران

از طرفی دیگر تایلندی‌ها از مدت‌ها قبل این مربی را به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتسال تایلند پس از پایان قرارداد با کویت اعلام کرده است و در این راه به توافقاتی نیز دست یافته اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی

اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد.

میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی