Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امام (ره) شجره طیبه بسیج را بنا نهاد و خوشبختانه امروز در همه ابعاد و عرصه‌های داخلی و خارجی و در همه موضوعات نیاز کشور و انقلاب اسلامی کارآمدی خود را نشان داده که امیدواریم در این مسیر روز به روز بالنده‌تر و شکوفاتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گرامیداشت چهل و دومین سالروز هفته بسیج گفت: هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز می‌شود و تا پنجم آذرماه ادامه دارد و در این روزها مجموعه‌ای از برنامه‌ها در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه در این هفته برخی برنامه‌ها عمومی و برخی اختصاصی خواهد بود افزود: آذین‌بندی پایگاه‌ها، مساجد و محلات توسط پایگاه‌های بسیج محلات، سازمان‌ها و ادارات و توسط رده‌های قشری بسیج انجام خواهد شد.

وی از برگزاری ۴۰ یادواره شهید در شهرستان همدان خبر داد و گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی نیز با موضوع واکسیناسیون و توزیع بسته‌های معیشتی ادامه دارد.

بقایی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی رایگان در دو نقطه شهر همدان، در محله منوچهری و حسن آباد شهرک مدنی طی این هفته گفت:  نهضت خدمت‌رسانی در قالب‌های گروه‌های جهادی با محوریت پویش «هر بسیجی یک خدمت» در محلات تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های کمک مومنانه و بسته‌های معیشتی عنوان کرد: گشت رضویون پایگاه‌های بسیج برای اقتدار و امنیت در سطح محلات  شهر و روستا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان به برگزاری میز خدمت توسط بسیج ادارات در محلات شهر همدان و نماز جمعه‌ها اشاره کرد و افزود: غرفه‌های خدمات روانشناسی و مشاوره توسط معاونت اجتماعی سپاه ناحیه در سه محله‌ای از شهرستان راه‌اندازی شده است.

برگزاری پویش «من و رفیق شهیدم»

وی با بیان اینکه شیفت ایثار کارگری با رویکرد خدمت مومنانه توسط بسیج کارگری در کارخانه‌ها انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: پویش «من و رفیق شهیدم» راه‌اندازی و خاطرات شهدا توسط پیشکسوتان و قرارگاه فضای مجازی سپاه ناحیه در فضای مجازی بیان می‌شود.

بقایی با اشاره به تجلیل از فرهنگیان بسیجی و جهادی فعال در کرونا توسط بسیج فرهنگیان ناحیه گفت: نمایشگاه‌هایی در سطح محلات با همت و همکاری پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.

وی به برنامه میقات صالحین در روز جمعه پنجم آذرماه در نمازجمعه‌های سه شهر مریانج، جورقان و همدان با حضور حلقه‌های صالحین اشاره کرد و گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی برای آحاد مردم در روز جمعه برگزار می‌شود که مسیر از میدان امام(ره) و مزار شاهزاده حسین(ع) به سمت باغ موزه دفاع مقدس خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجتماع بزرگ بسیجیان در روز چهارم آذرماه خبر داد و افزود: حضور خادمین شهدا و راویان دفاع مقدس را در گلزار شهدا در این روز پیش‌بینی شده که هم روایتگری خواهد بود و هم خادمین راهیان نور حضور دارند.

وی با اشاره به نمایش اقتدار رزمی بسیج با حضور بسیجیان و گردان‌های رزمی بسیج با سخنرانی فرمانده سپاه و رئیس سازمان بسیج در روز سوم آذرماه در همدان که به صورت کشوری برگزار خواهد شد گفت: رزمایش‌هایی هم در طول هفته بسیج برگزار می‌شود.

بقایی به راه‌اندازی کمپین‌ها و هشتگ‌ها توسط قرارگاه فضای مجازی سپاه همدان اشاره کرد و گفت: در این هفته در مجموع ۳۰۰ برنامه با همت بسیج و همکاری و همراهی مردم در محلات، مساجد و ... برگزار می‌شود که طرح نظارت بر بازار نیز جزو برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه همدان علی بقایی یادواره شهید برنامه های هفته بسیج برنامه پیاده روی حلقه های صالحین برگزار می شود فرمانده سپاه سپاه ناحیه هفته بسیج پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛  دستیار پیشرفت بنیاد تعاون بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در این نمایشگاه یک روزه که در حاشیه همایش فرماندهان، مسئولان بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات و طرح فدک جامعه زنان بسیج نواحی مقاومت استان گفت: در این رویداد بخشی از دستاورد‌ها وظرفیت‌های کارآفرینی، اشتغال و صنایع دستی اعضای بنیاد تعاون بسیج در سطح نواحی مقاومت بسیج استان  به نمایش گذاشته شد.

عباس کاوه افزود: این نمایشگاه همسو با تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در قالب  ۱۵ غرفه برپا شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند